22.10.2012 06:27

Tak się zarabia!

Choć nie było jeszcze imprezy na Stadionie Miejskim we Wrocławiu, która zarobiłaby na jego utrzymanie, to wiadomo, że najwięcej inkasują… doradcy!

Tak się zarabia!


I to nie byle jacy doradcy – chodzi o firmę SMG ze Stanów Zjednoczonych. Polskie media donoszą, że co roku zarabiają na swoim „doradztwie” 6,5 miliona złotych!

SMG miało podpisany z Wrocławiem kontrakt na dziesięć lat (od 2009 roku), na mocy którego miało otrzymać 100 milionów złotych w zamian za skuteczne naganianie największych gwiazd i zapełnianie kalendarza.

Na całe szczęście Wrocław zmienił w porozumieniu z SMG zapisy umowy. Dzięki nim, Amerykanie otrzymają w tym i przyszłym roku po 6,5 miliona złotych, a od 2014 roku, aż do momentu wygaśnięcia kontraktu po 600 tysięcy złotych rocznie.

Do tej pory dzięki współpracy z SMG we Wrocławiu zostały zorganizowane takie imprezy, jak Monster Jam czy koncert George`a Michaela. Obie przyniosły straty…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing