Szaleństwo na punkcie koszulek z Coldplay w Barcelonie
Od 18 października w sprzedaży są koszulki Barcelony, w których piłkarze Hansiego Flicka wkrótce zagrają w El Clasico na Santiago Bernabeu przeciwko Realowi Madryt. Trykot, który powstał na tę okoliczność, kosztuje 399,99 euro, czyli 1 723, 13 zł. Mimo że to naprawdę spory wydatek, fani Katalończyków oblegają klubowy sklep. Barcelona jest wierna tradycji i przy […]
Od 18 października w sprzedaży są koszulki Barcelony, w których piłkarze Hansiego Flicka wkrótce zagrają w El Clasico na Santiago Bernabeu przeciwko Realowi Madryt. Trykot, który powstał na tę okoliczność, kosztuje 399,99 euro, czyli 1 723, 13 zł. Mimo że to naprawdę spory wydatek, fani Katalończyków oblegają klubowy sklep.
Barcelona jest wierna tradycji i przy okazji El Clasico, w ramach współpracy ze Spotify, eksponuje na koszulkach logotypy popularnych zespołów muzycznych. Tym razem logo Coldplay, które jest nawiązaniem do nowego albumu „Moon Music”, ma widnieć na trykotach graczy Barcy podczas rywalizacji z Realem Madryt na Santiago Bernabeu. Wcześniej Katalończycy współpracowali w ten sposób z Drakiem, Rosalią, Rolling Stonesami i Karol G.
🤯𝑳𝑶𝑪𝑼𝑹𝑨 𝑻𝑶𝑻𝑨𝑳 por la camiseta del Barça en colaboración con Coldplay 🎶💙❤️
Por 399,99€, ¿Te la comprarás? 😯pic.twitter.com/ZJbEQfkGCA
— Diario SPORT (@sport) October 18, 2024
Spod z udziałem członków męskiego i kobiecego zespołu
Gwiazdy Barcelony: Lamine Yamal, Robert Lewandowski, Alexia Putellas i Salma Paralluelo, czyli same asy ofensywy w męskim zespole i ekipie Barcy Femeni, zostali zaangażowani do spotu, w którym promowane jest Coldplay.
🌑🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙@fcbfemeni @spotify pic.twitter.com/j9cVgF7xks
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 16, 2024
Zanim Barcelona zagra z Realem Madryt 26 października, to najpierw w weekend zmierzy się z Sevillą, a następnie w Lidze Mistrzów dojdzie do szlagieru, starcia z Bayernem Monachium.
fot. FC Barcelona