Sukces drugiej edycji „Sport Students’ MeetUp”
Sukces drugiej edycji „Sport Students’ MeetUp” – najważniejszego wydarzenia dla studentów zainteresowanych branżą sportową! SportMarketing.pl było partnerem medialnym wydarzenia. W sobotę, 5 października, Institute for Sport Governance (ISG), niezależny think tank specjalizujący się w zarządzaniu sportem, zorganizował drugą edycję ogólnopolskiego spotkania „Sport Students’ MeetUp”. Wydarzenie odbyło się w prestiżowym Legia Training Center w Książenicach, przyciągając […]
Sukces drugiej edycji „Sport Students’ MeetUp” – najważniejszego wydarzenia dla studentów zainteresowanych branżą sportową! SportMarketing.pl było partnerem medialnym wydarzenia.
W sobotę, 5 października, Institute for Sport Governance (ISG), niezależny think tank specjalizujący się w zarządzaniu sportem, zorganizował drugą edycję ogólnopolskiego spotkania „Sport Students’ MeetUp”. Wydarzenie odbyło się w prestiżowym Legia Training Center w Książenicach, przyciągając przedstawicieli organizacji sportowych, biznesowych, akademickich, a także sześć kół naukowych z całej Polski, związanych z tematyką sportu.
W wydarzeniu wzięli udział reprezentanci następujących kół naukowych:
• Koło Naukowe Prawa Sportowego „Ius et Sport” z Uniwersytetu Warszawskiego,
• Koło Naukowe Managerów Sportu z Uniwersytetu Jagiellońskiego,
• Koło Naukowe Prawa Sportowego „Lex Sportiva” z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w
Toruniu,
• Koło Naukowe Prawa Sportowego z Uniwersytetu Śląskiego,
• Studenckie Koło Business to Sport z Uniwersytetu Warszawskiego,
• Koło Prawa Sportowego Towarzystwa Biblioteki Słuchaczów Prawa Uniwersytetu
Jagiellońskiego.
„Sport Students’ MeetUp 2024”, największe i jedyne tego typu wydarzenie w Polsce.
To nie tylko klasyczna konferencja branżowa. Organizatorzy, stawiając na integrację, edukację i rozwój polskiego sportu, zaproponowali uczestnikom różnorodną agendę, która obejmowała nie tylko wartościowe prelekcje, ale także przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń. Ciekawym elementem była również rozgrywka piłkarska, która dodała spotkaniu dynamicznego, integracyjnego charakteru.
Dzięki tak zaplanowanemu programowi zaangażowanie i satysfakcja uczestników utrzymywały się na wysokim poziomie przez cały dzień. Uczestnicy wydarzenia złożyli deklaracje współpracy i dalszej otwartości na dialog, co daje nadzieję na pozytywną przyszłość polskiej branży sportowej.
Zadowolenie z tegorocznej edycji jest ogromne, ale ISG planuje już kolejne ambitne kroki. Co czeka uczestników „Sport Students’ MeetUp” w 2025 roku? O tym przekonamy się już wkrótce!
Założenia:
– ponad 50 uczestników z całej Polski,
– zaangażowanie kół w promocję oraz zwiększenie liczby uczestników spoza Warszawy,
– wybór tematycznego i prestiżowego miejsca, które pozwoli na jeszcze lepsze doświadczenia dla uczestników,
integracja poprzez sport,
– zaproszenie grupy gości specjalnych, którzy poprzez swoje wystąpienia oraz obecność jeszcze lepiej otworzą przed studentami świat
branży sportowej,
– nawiązanie dedykowanych partnerstw, które swoją marką podniosą prestiż oraz jakość całego wydarzenia.
fot. Institute for Sport Governance