Klubowa strona Realu Madryt znów najlepsza na świecie
Według firmy zajmującej się analizą cyfrową LikeWeb Real Madryt zanotował średnio 8,9 milionów odsłon miesięcznie. Już ósmy rok z rzędu Realmadrid.com jest najchętniej odwiedzaną stroną internetową klubów piłkarskich na świecie, ze średnią 8,9 miliona wyświetleń miesięcznie (według danych dostarczonych przez firmę zajmującą się analizą cyfrową LikeWeb). Dzięki wersji w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, […]
Według firmy zajmującej się analizą cyfrową LikeWeb Real Madryt zanotował średnio 8,9 milionów odsłon miesięcznie.
Już ósmy rok z rzędu Realmadrid.com jest najchętniej odwiedzaną stroną internetową klubów piłkarskich na świecie, ze średnią 8,9 miliona wyświetleń miesięcznie (według danych dostarczonych przez firmę zajmującą się analizą cyfrową LikeWeb). Dzięki wersji w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, japońskim, chińskim i arabskim strona zakończyła sezon rekordową liczbą 68 milionów unikalnych użytkowników (tych, którzy odwiedzili ją przynajmniej raz), o 2% więcej niż w przypadku poprzedniego okresu objętego analizą.
Realmadrid.com zanotował ponad 131 milionów sesji, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu z sezonem 2022-23 i 419 milionów unikalnych odsłon strony. 53,7% całkowitego ruchu na stronie koncentruje się w grupie wiekowej od 18 do 34 lat. Co więcej, konsumpcja za pośrednictwem urządzeń mobilnych stale rośnie i w tym roku osiągnęła 78%.
Efekty współpracy z Adobe
W ramach cyfrowej odnowy klubu Realmadrid.com uruchomił w tym sezonie pierwszą poważną przebudowę od 2014 roku. Dzięki sojuszowi z partnerem Adobe przeprowadzono transformację technologiczną na stronie internetowej, zapewniając większe bezpieczeństwo, stabilność i elastyczność. Celem jest zapewnienie naszym fanom możliwie najlepszego i najbardziej spójnego doświadczenia, biorąc pod uwagę użyteczność na urządzeniach mobilnych i wszystkich pokoleniach obserwujących.
fot. Real Madryt