03.10.2024 11:58

VIII Kongres Sport Biznes Polska coraz bliżej

Już za nieco ponad miesiąc odbędzie się VIII Kongres Sport Biznes Polska. Listopadowa edycja wydarzenia ponownie nabierze międzynarodowego charakteru. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia. W odpowiedzi na dynamiczne zmieniającą się rzeczywistość sportowo-biznesową, organizatorzy eventu nie tylko przeformatowali agendę kongresu, ale również postawili na połączenie lokalnej i globalnej perspektywy. Jak zawsze, będzie grono znakomitych prelegentów, […]

Już za nieco ponad miesiąc odbędzie się VIII Kongres Sport Biznes Polska. Listopadowa edycja wydarzenie ponownie nabierze międzynarodowego charakteru. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Już za nieco ponad miesiąc odbędzie się VIII Kongres Sport Biznes Polska. Listopadowa edycja wydarzenia ponownie nabierze międzynarodowego charakteru. SportMarketing.pl jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

W odpowiedzi na dynamiczne zmieniającą się rzeczywistość sportowo-biznesową, organizatorzy eventu nie tylko przeformatowali agendę kongresu, ale również postawili na połączenie lokalnej i globalnej perspektywy. Jak zawsze, będzie grono znakomitych prelegentów, którzy w ramach 32 wystąpień podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i wizją przyszłości sportowej Europy.

W ramach Sceny Głównej po raz pierwszy organizatorzy uznali, że należy zaprosić wszystkich uczestników do wspólnej dyskusji o przyszłości sportowej Europy. W programie znajdą się również cztery sceny skupione wokół wybranych obszarów tematycznych, masterklasy, warsztaty SBP czy Wieczór Branżowy.

Na scenach pojawią się m.in. 

  • Andy Payne – Global Chief Experience & Design Officer, Interbrand Group
  • Àngels Martín Muñoz – General Manager Olympics, Atos
  • Ashley Bendelow – Chief Creative Officer, SPORTFIVE UK
  • Benedikt Scholz – Director Internationalization & Commercial Partnerships, Borussia Dortmund
  • Florian Riepe – Senior Director – Partnership Activation, AEG Europe
  • Jan Schaffner – Program Manager Americas, RIEDEL Communications International
  • Jose Carlos Loaiza Gallego – Strategic International Development Senior Manager, LaLiga

Zakres tematyczny

Przyszłość sportowa Europy, Igrzyska Olimpijskie w Polsce, finansowanie sportu – to tematy debat. Będą bloki tematyczne: biznes w sporcie, społeczność sportowa, sport lokalny, sport dzieci i młodzieży, masterclass. Przypominamy, że VIII Kongres SBP odbędzie się 5-6 listopada w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie (ul. Skalnicowa 21).

Kwestia biletów

Tutaj można zarezerwować bilet uczestnictwa: www.bilety.sbpolska.pl

Partnerzy

 

fot. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Reklama