Akcja charytatywna „Dorzuć misie” na meczu Pogoni Szczecin z Piastem Gliwice
W niedzielę 6 października na stadion w Szczecinie zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do partnera Pogoni – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem akcji jest Adaś Orlik, na leczenie którego Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, […]
W niedzielę 6 października na stadion w Szczecinie zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do partnera Pogoni – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem akcji jest Adaś Orlik, na leczenie którego Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
Domowy mecz Portowców z drużyną z Gliwic, będzie dla wszystkich kibiców Pogoni wyjątkowy. Będą oni mogli otworzyć swoje wielkie serca i przynosząc na mecz pluszaka, wesprzeć Adasia Orlika, chorego na dystrofię mięśniową Duchenne’a chłopczyka. W trakcie przerwy spotkania odbędzie się bowiem dwunasta odsłona akcji “Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS.
Pomoc dla chłopca zmagającego się z dystrofią mięśniową Duchenne’a
Gwarantowane 10 000 zł zostanie przekazane na wsparcie leczenia małego kibica Pogoni Szczecin zmagającego się z dystrofią mięśniową Duchenne’a oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na boisku. Z kolei rzucone pluszaki trafią do Banku Żywności w Szczecinie, który zajmie się ich dystrybucją do potrzebujących z regionu.
Widzew to dotychczasowy rekordzista
Przypomnijmy, że obecny rekord w rzucaniu maskotek należy do kibiców Widzewa, którzy rzucili 119 730 pluszaków.
– Kontynuujemy akcję “Dorzuć Misie”, która niedawno zakończyła się tak spektakularnymi efektami w Łodzi. Teraz czas na kolejny „nasz klub”, a zarazem pierwszą aktywację sponsorską w Szczecinie od momentu, gdy zostaliśmy partnerem Pogoni. Jako że to ostatni w tym roku piłkarski przystanek „misiów”, liczymy na mocne zakończenie, które przełoży się na pomoc dla Adasia Orlika. Wierzymy w siłę i możliwości kibiców „Portowców” – komentuje Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
– Uwielbiamy wyzwania, dlatego też z chęcią podejmujemy rękawicę – mówi Piotr Bonarski, Dyrektor Marketingu i Ticketingu Pogoni Szczecin. – Akcja jest świetna, ale przede wszystkim ma fantastyczny cel. Wierzę, że razem z naszą wspaniałą, granatowo-bordową społecznością staniemy na wysokości zadania i pobijemy rekord Widzewa. Przekroczenie granicy 120 tysięcy rzuconych misiów byłoby czymś fantastycznym i przełożyłoby się na wielką pomoc dla Adasia – dodaje.
Było już sporo takich akcji – słuszna inicjatywa
W trakcie jedenastu odsłon akcji „Dorzuć misie” m.in. w Chorzowie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Warszawie zebrano 431 069 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 983 127 zł.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są po gwizdku kończącym pierwszą połowę spotkania. Co więcej, w przypadku meczu Portowców każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych, zachęcając kibiców do przyjścia na mecz z Piastem Gliwice i przyniesienia maskotek, które wylądują na murawie szczecińskiego stadionu.
Organizatorzy proszą, by maskotki, które będą rzucane na murawę, były czyste i niezniszczone.
fot. STS