20.09.2024 11:36

Nowa dyrektor marketingu Canal+

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do Canal+ Polska i obejmie stanowisko dyrektora marketingu. Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B. – Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, […]

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko dyrektora marketingu. Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do Canal+ Polska i obejmie stanowisko dyrektora marketingu. Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

– Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań Klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki Canal+ – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu Canal+ Polska.

– Canal+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do Klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu Canal+ w tak ważnym dla firmy momencie – komentuje Ewa Soroka, dyrektor marketingu Canal+ Polska.

Spore doświadczenie

Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu.

RASP – model subskrypcji

Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako Head of Subscribers Growth oraz dyrektor produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla największych tytułów z portfolio RASP – portalu Onet.pl, dziennika Fakt i serwisów takich jak Fakt.pl, BusinessInsider.pl, Newsweek, Przegląd Sportowy i Forbes, co pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku. Wcześniej zajmowała stanowisko Head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl, oraz była związana z Media Impact Polska.

fot. Canal+

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski