Zaskakująca aranżacja logo Nike na koszulach Interu. Skąd ten pomysł?
Mecz Monza – Inter (1:1) rozgrywany w ramach 4. kolejki Serie A był okazją do zaprezentowania trzeciego stroju Interu na sezon 2024/2025. Zestaw, w odcieniach żółci i o unikalnym wzorze, wyróżniał się nietypowym elementem: odwróconym logo Nike umieszczonym na koszulce.
Dlaczego tak się stało? To część wspólnej inicjatywy, która obejmuje wszystkie drużyny sponsorowane przez tę samą firmę techniczną co Inter. Projekty mają na celu podkreślenie tożsamości klubów, co przejawia się m.in. w dwukolorowym logo, nawiązującym do barw poszczególnych zespołów.
Pozycja logo jest również odniesieniem do historii Nike, której nazwa wywodzi się od greckiej bogini zwycięstwa. Symbol marki, inspirowany skrzydłem tej bogini, w pionowym układzie ma lepiej oddawać dynamikę, prędkość i siłę.
Unveiling the 2024/25 @Inter third kit.
Arriving in a glorious gold, the new Nerazzurri kit features an eye-catching pattern that fuses city details, Milanese icons, and the iconic biscione 🐍
Powered by Dri-FIT ADV, an innovative fabric that keeps you cool and dry during the… pic.twitter.com/KdL0DY0SzY
— Nike Football (@nikefootball) September 12, 2024
Właśnie w spotkaniu z Monzą w barwach Interu zadebiutował Piotr Zieliński. Polski pomocnik pojawił się na murawie w 56. minucie.
fot. Pressfocus.pl