17.09.2024 22:42

Piwniczanka zagra razem z Polską Ligą Siatkówki

Polska Liga Siatkówki i Piwniczanka nawiązały współpracę na trzy najbliższe sezony rozgrywkowe. Woda mineralna Piwniczanka będzie obecna w PlusLidze, TAURON Lidze oraz na zapleczu ligi wicemistrzów olimpijskich, zadba także o odpowiednie nawodnienie drużyn podczas wszystkich wydarzeń pucharowych PLS.

Piwniczanka zagra razem z Polską Ligą Siatkówki

To nie jest pierwsza współpraca zawarta pomiędzy PLS a Piwniczanką. W zeszłym sezonie firma z uzdrowiska Piwniczna – Zdrój wspierała najlepszą ligową siatkówkę podczas turnieju o TAURON Puchar Polski Kobiet.

Wypracowaliśmy wspólnie model, który skłonił obie strony do długofalowej, zgodnej współpracy – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki. – To mnie bardzo cieszy, bo w zawodowym sporcie najlepsze i najbardziej efektywne są projekty skrojone na dłuższy okres. Współpraca z Piwniczanką pokazuje, że po obu stronach jest duże zaufanie i chęć dynamicznego rozwoju obu marek – dodaje prezes Popko.

Nowa umowa pomiędzy partnerami oznacza, że woda mineralna Piwniczanka będzie widoczna w PlusLidze, w TAURON Lidze oraz na zapleczu ligi wicemistrzów olimpijskich przez trzy kolejne lata. Nowy partner PLS zadba także o odpowiednie nawodnienie drużyn podczas wszystkich wydarzeń pucharowych PLS – turniejów finałowych TAURON Pucharu Polski i AL-KO Superpucharów Polski.

Sport to energia, determinacja, siła, radość – pozytywne emocje, które są w pełni spójne z wartościami marki Piwniczanka. Dlatego też sport jest częścią DNA naszej marki. Dzięki wspólnym projektom sponsoringowym nasza woda wsparła zawodników i kibiców wielu dyscyplin m.in.  piłkarzy, hokeistów, biegaczy czy właśnie siatkarzy. Minerały pozyskiwane wprost ze źródeł w Piwnicznej-Zdroju, głównie magnez i wapń wspierają sportowców w ich codziennym wysiłku – mówi Jan Kumorek, prezes Zarządu Piwniczanki.

Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć w rywalizacji siatkarskiej, ale także w prywatnych momentach jako element codziennej zdrowej diety. Sponsoring sportowy to przede wszystkim uwiarygodnienie naszej marki jako naturalnego partnera codziennych wyzwań, w każdym zakresie. To także wyjątkowa wymiana energii – my przekazujemy moc natury ukrytą w wodzie, a otrzymujemy ładunek pozytywnych emocji, który napędza nas codziennie do jeszcze bardziej wytężonej pracy – dodaje Marek Garncarczyk, wiceprezes Zarządu Piwniczanki.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing