FIFA kontynuuje współpracę z LAYS podczas mundiali
LAYS został oficjalnym sponsorem mistrzostw świata FIFA 2026 w Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych, a także pierwszych w historii mistrzostw świata FIFA kobiet w Ameryce Południowej w 2027 roku. Jako oficjalny sponsor Lay’s, obok innych marek spożywczych, w tym Doritos, Cheetos, Tostitos, Ruffles, Cracker Jack, PopCorners, Quaker i Gamesa, przybliży fanów do gry bardziej niż […]
LAYS został oficjalnym sponsorem mistrzostw świata FIFA 2026 w Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych, a także pierwszych w historii mistrzostw świata FIFA kobiet w Ameryce Południowej w 2027 roku.
Jako oficjalny sponsor Lay’s, obok innych marek spożywczych, w tym Doritos, Cheetos, Tostitos, Ruffles, Cracker Jack, PopCorners, Quaker i Gamesa, przybliży fanów do gry bardziej niż kiedykolwiek wcześniej dzięki przeróżnym doświadczeniom, gadżetom, aktywizacjom konsumenckim i nie tylko.
Marka będzie nagradzać „kibica meczu” na każdym spotkaniu tych turniejów, wyławiając na trybunach fanów, których pasja i energia ożywiają piękną grę i zapewniając im wyjątkowe doświadczenia.
Prezydent FIFA Gianni Infantino powiedział:
„Z przyjemnością rozszerzamy tę współpracę z Lay’s i wzmacniamy ją, wkraczając w historyczny okres dla FIFA i społeczności piłkarskiej. Po udziale w ostatnich finałach MŚ mężczyzn i kobiet jesteśmy dumni, że Lay’s podzieliło nasze zaufanie, wizję i pomysły na rozwój futbolu i dołączyło do nas w tej podróży w przyszłość. Razem stworzymy wyjątkowe doświadczenia dla fanów na całym świecie”.
fot. FIFA