Drutex mocno stawia na włoski futbol. Został partnerem Interu, Juventusu, Cagliari i Palermo
Drutex podpisał umowy o współpracy z kilkoma klubami włoskiej Serie A i jednym Serie B w ramach trwającej kampanii marketingowej. Firma została oficjalnym partnerem Interu Mediolan, ale na tym nie poprzestaje, inwestuje w marketing sportowy i budowanie świadomości marki na rynkach zagranicznych. Co ciekawe, w każdym z tych klubów gra Polak. Gdzie zobaczymy logo Drutexu […]
Drutex podpisał umowy o współpracy z kilkoma klubami włoskiej Serie A i jednym Serie B w ramach trwającej kampanii marketingowej. Firma została oficjalnym partnerem Interu Mediolan, ale na tym nie poprzestaje, inwestuje w marketing sportowy i budowanie świadomości marki na rynkach zagranicznych. Co ciekawe, w każdym z tych klubów gra Polak.
Gdzie zobaczymy logo Drutexu na włoskich stadionach?
W ramach komunikacji marketingowej we Włoszech logo Drutexu będzie wyświetlane nie tylko na stadionie San Siro podczas meczów Interu na własnym boisku, ale także podczas spotkań Juventusu, Cagliari i drużyny Serie B – Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024/2025 i 2025/2026. Warto dodać, że zawodnikiem Juventusu jest Arkadiusz Milik, Cagliari – Mateusz Wieteska, Palermo – Patryk Peda, a Interu – Piotr Zieliński.
W ramach kampanii marketingowej o zasięgu globalnym logo Drutexu pojawi się między innymi na ekranach LED i dużych ekranach stadionowych podczas transmisji meczów, nie tylko we Włoszech, ale i na całym świecie. Jest to jedna z najbardziej spektakularnych akcji marketingowych polskiej firmy w sporcie.
Debiut w Mediolanie
Drutex jako oficjalny partner Interu zadebiutował już 24 sierpnia br. na San Siro, kiedy to Inter rywalizował z Lecce i wygrał 2:0. Niebawem pojawi się na boisku podczas meczów Juventusu z Romą i Cagliari z Como 26 sierpnia oraz w konfrontacji Palermo z Cosenzą 1 września.
– Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejne działania związane z futbolem. Stąd, zawarcie umowy z włoskimi klubami piłki nożnej aż na taką skalę. Tytuł oficjalnego partnera Interu Mediolan, aktualnego mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki DRUTEX na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel DRUTEX SA.
Jak DRUTEX podbija włoski rynek
Drutex od kilkunastu lat obecny jest we Włoszech i dynamicznie umacnia swoją pozycję na tamtejszym rynku poprzez liczne działania marketingowe. Firma koncentruje się nie tylko na kampaniach reklamowych w telewizji, radiu czy prasie, współpracy w dziedzinie futbolu, obecności na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów.
We Włoszech Drutex posiada już sieć ponad 900 partnerów handlowych – od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię. Dla firmy, to jeden z najważniejszych rynków eksportowych. Niezwykle zaawansowana technologia w połączeniu z doskonałą logistyką, pozwalają na dostarczanie nowoczesnych okien, drzwi, rolet czy żaluzji fasadowych na Półwysep Apeniński w rekordowo krótkim czasie, wynoszącym nawet 7 dni, co również nie jest standardem na rynku włoskim. Szybkość działania jest znakiem rozpoznawczym Drutexu, który od zawsze pozwala pozytywnie zaskakiwać klientów na całym świecie.
fot. Inter Mediolan i Cagliari