13.09.2012 11:04

Allianz Riviera do „poprawki”

Kibice OGC Nice, którzy już niedługo będą dopingować swoich pupili na stadionie Allianz Riviera nie są zbyt zadowoleni z nazwy nowego obiektu...


Tutaj do gry wchodzą władze klubu i miasta, które zaproponowały kibicom ocieplenie wizerunku nowego stadionu poprzez nadanie patronatów każdej z czterech trybun nowego obiektu. Mieszkańcy sceptycznie podchodzą do nazwy sponsora obiektu, który ma być jedną z aren Euro 2016.

Władze liczą na to, że kibicom będzie łatwiej zaakceptować nazwę stadionu, jeśli trybuny będą nosić nazwy związane z historią miasta i klubu. Oczywiście swoje pomysły można przekazywać poprzez specjalnie stworzoną stronę internetową.

Nowy obiekt ma zostać otwarty już przed sezonem 2013/14 i pomieścić 35 tysięcy widzów. Koszt jego budowy to 1 miliard złotych.

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing