Aktualności 29 czerwca 2024

Świetna frekwencja w Warszawskiej Strefie Kibica na meczach Polaków

Za nami trzy dni pełne sportowych emocji z kibicami reprezentacji Polski na błoniach PGE Narodowego. Blisko 25 tysięcy osób stworzyło piękne, biało-czerwone miasteczko przed największym stadionem w Polsce i wspierało naszą drużynę w walce na UEFA EURO 2024.

Otwarta na trzy godziny przed każdym ze spotkań, Warszawska Strefa Kibica oferowała możliwość spędzenia czasu wolnego w rodzinnej, piknikowej atmosferze, w strefach przygotowanych przez naszych partnerów. Na pierwszych dwóch grupowych meczach Polaków, Strefa wypełniła się do ostatniego miejsca, goszcząc maksymalną, przewidzianą liczbę 10 000 widzów. Oprócz naszych kibiców, w Strefie nie brakowało także licznych przedstawicieli mediów, którzy na bieżąco relacjonowali, co dzieje się na błoniach areny oraz jakie emocje towarzyszyły gościom oglądającym spotkania Polaków na mistrzostwach Europy.

Dzięki współpracy z partnerami odwiedzający mogli skorzystać z licznych atrakcji, które znalazły się w Warszawskiej Strefie Kibica. Wśród nich nie brakowało m.in. sportowych dmuchańców dla dzieci przygotowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Dla najmłodszych przygotowano także mini boiska do piłki nożnej. W strefie Aktywnej Warszawy oraz PGE Narodowego można było także skorzystać z tzw. blender bikes, czyli specjalnych rowerów, na których za pomocą siły własnych mięśni kibice mogli stworzyć autorski, owocowy koktajl. Nie zabrakło także malowania twarzy oraz plecenia biało-czerwonych warkoczyków.

W przestrzeni marki Coca-Cola, jednego z partnerów Strefy, można było zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca‑Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju – w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań wprowadzanych na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku. Stoisko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy edukowało natomiast w zakresie niezwykle istotnej dla ludzkiego życia pierwszej pomocy. Maskotka Edek w kształcie pluszowego pociągu PKP Intercity przybijała piątki i zabawiała gości zgromadzonych na błoniach. Partner w swoim namiocie zachęcał do udziału w zabawach z możliwością wygrania nagród. Sprawdzenie mocy własnego gardła, a przy okazji wyrazu twarzy najsilniejszego polskiego kibica było możliwe dzięki specjalnej budce, która w strefie PKP Intercity fotografowała uczestnika dopingującego naszym piłkarzom i osiągającego określoną liczbę decybeli. Oficjalne upominki i gadżety polskiej reprezentacji w Sklepie Kibica zapewnił też Polski Związek Piłki Nożnej.

Kibice aktywnie korzystali również z licznych punktów gastronomicznych, które oferowały różnorodne przekąski i posiłki, a także chłodne napoje naszych partnerów, m.in. Tyskie. Tyskie przygotowało dla kibiców strefę pełną atrakcji. Na miejscu czekały na nich zimne napoje, przekąski oraz taras na dachu, z którego mogli wygodnie oglądać mecz. O angażującą atmosferę w Strefie każdorazowo dbał DJ Ucho, organizujący liczne konkursy z nagrodami oraz quizy. Niektórzy kibice, w ramach wygranej, mieli szansę zasiąść w zlokalizowanej na specjalnej scenie, czerwonej kanapie i w wyjątkowo komfortowych, vipowskich warunkach oglądać mecz transmitowany na telebimie, mającym powierzchnie 144 metrów kwadratowych.

Podczas trzech meczów reprezentacji Polski na mistrzostwach Europy Warszawska Strefa Kibica gościła aż 25 tysięcy miłośników piłki nożnej!

fot. Pressfocus.pl