Japan Airlines oficjalnym partnerem Liverpoolu
Liverpool FC i (JAL) Japan Airlines ogłosili wieloletnie partnerstwo, dzięki któremu wielokrotnie nagradzane linie lotnicze zostaną oficjalnym partnerem klubu. Partnerstwo, które obejmuje drużyny męskie i żeńskie, umożliwi obu stronom współpracę w celu realizacji ambitnych planów globalnego rozwoju. Ben Latty, dyrektor handlowy LFC, powiedział: – Z przyjemnością witamy Japan Airlines na pokładzie. LFC i JAL to […]
Liverpool FC i (JAL) Japan Airlines ogłosili wieloletnie partnerstwo, dzięki któremu wielokrotnie nagradzane linie lotnicze zostaną oficjalnym partnerem klubu.
Partnerstwo, które obejmuje drużyny męskie i żeńskie, umożliwi obu stronom współpracę w celu realizacji ambitnych planów globalnego rozwoju.
Ben Latty, dyrektor handlowy LFC, powiedział:
– Z przyjemnością witamy Japan Airlines na pokładzie. LFC i JAL to dwaj liderzy rynku premium, znani ze swojej zwycięskiej mentalności i wspólnego zaangażowania w nawiązywanie kontaktów z fanami, pasażerami i społecznościami na całym świecie. To partnerstwo realizuje nasze globalne ambicje, łącząc pasję i dziedzictwo jednego z najbardziej znanych klubów piłkarskich na świecie z wyjątkową obsługą i zasięgiem wiodących japońskich linii lotniczych. Partnerstwo stworzy kibicom możliwości zaangażowania się w klub poprzez wyjątkowe aktywności i doświadczenia.
– Partnerstwo z Japan Airlines to kolejny ważny krok naprzód w strategii naszego klubu, aby rozszerzyć naszą obecność międzynarodową i głębiej zaangażować naszą zróżnicowaną i oddaną globalną bazę fanów – dodał.
Liverpool jest najbardziej zaangażowany w social mediach
LFC jest najbardziej zaangażowanym klubem w Premier League z ponad 1,5 miliarda interakcji fanów w mediach społecznościowych i najczęściej oglądanym klubem w mediach społecznościowych z 11,9 miliarda wyświetleń. LFC jest również najczęściej oglądanym europejskim klubem piłkarskim na świecie w rozgrywkach krajowych lig i pucharów, z setkami milionów fanów i ponad 330 oficjalnymi klubami kibiców Liverpoolu na całym świecie.
Junko Sakihara, zastępca starszego wiceprezesa ds. obsługi klienta w Japan Airlines, powiedziała:
– To partnerstwo jest dla nas ważne, ponieważ pozwoli nam pogłębić więzi z naszymi klientami i rozwinąć nowe relacje z fanami Liverpoolu na całym świecie. Czujemy się niesamowicie szczęśliwi, że wyruszamy w tę ekscytującą podróż z The Reds i LFC Foundation.
W ramach tego partnerstwa Japan Airlines będzie ściśle współpracować z LFC Foundation w zakresie kluczowych inicjatyw społecznych na rynkach globalnych i z niecierpliwością oczekuje wspólnej podróży wzmocnienia społeczności i inspirujących momentów.
Minako Kent, dyrektor zarządzająca ds. marketingu globalnego w Japan Airlines, powiedziała:
– Japan Airlines i Liverpool mają głębokie zaangażowanie w pielęgnowanie międzynarodowych talentów, inwestowanie w rozwój młodzieży i wspieranie społeczności, którym służymy. Dzięki naszemu partnerstwu z LFC Foundation z radością rozszerzamy te wysiłki i wywieramy trwały pozytywny wpływ na młodych ludzi na całym świecie.
Znamy pierwsze wspólne przedsięwzięcie
Pierwsza inicjatywa rozpocznie się w lipcu, a japońska firma wesprze klinikę piłkarską dla młodzieży w związku z międzynarodowym meczem przedsezonowym Liverpoolu, który odbędzie się w Filadelfii na wschodnim wybrzeżu USA. Kibice będą mieli szansę wygrać bilety na mecz, podpisane pamiątki i podróż do Liverpoolu dzięki promocjom dla fanów.
Członkowie JAL Mileage Bank będą mieli szansę na dostęp do ekskluzywnych miejsc VIP na Anfield. To partnerstwo odzwierciedla wspólne przekonanie LFC i Japan Airlines o mocy sportu i podróży, które inspirują i łączą, aby pozostawić trwały pozytywny wpływ na osoby w każdym wieku i społeczności na całym świecie.