24.06.2024 22:31

FOGO na dłużej sponsorem strategicznym Warty Poznań

FOGO to największy polski producent agregatów prądotwórczych, działający na rynku od ponad 20 lat. W listopadzie ubiegłego roku firma związała się umową z Wartą Poznań, a logo spółki pojawiło się w czołowym miejscu na froncie koszulek meczowych „Zielonych”. Teraz obie strony chcą kontynuować współpracę, która potrwa co najmniej do końca sezonu 2024/25. – Nasza determinacja […]

Firma FOGO została sponsorem strategicznym Warty Poznań

FOGO to największy polski producent agregatów prądotwórczych, działający na rynku od ponad 20 lat. W listopadzie ubiegłego roku firma związała się umową z Wartą Poznań, a logo spółki pojawiło się w czołowym miejscu na froncie koszulek meczowych „Zielonych”. Teraz obie strony chcą kontynuować współpracę, która potrwa co najmniej do końca sezonu 2024/25.

– Nasza determinacja i zaangażowanie we wspieranie klubu pozostają niezachwiane. W pełni zdajemy sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi Warta, oraz trudności, jakie napotyka. Właśnie dlatego, teraz bardziej niż kiedykolwiek czujemy obowiązek okazania wsparcia i wiary w przyszłość klubu. Chcemy, aby Warta nie musiała teraz skupiać się na poszukiwaniu sponsora, a mogła skupić się na budowaniu drużyny – mówi Jan Wojciak, dyrektor operacyjny FOGO.

– Bardzo się cieszymy, że firma FOGO zostaje z nami na dłużej. Biorąc pod uwagę obecną sytuację klubu, deklaracja dalszego wsparcia jest dla nas dowodem na to, że nawiązujemy z partnerami relacje wykraczające poza standardowy biznes. Będziemy pracowali nad tym, żeby współpraca trwała jak najdłużej i dziękujemy FOGO za to zaufanie – dodaje Maciej Wojdyło, członek zarządu Warty Poznań.

Firma FOGO jest liderem w swojej branży nie tylko ze względu na innowacyjność i wysoką jakość produktów, ale też proekologiczne podejście skupione na zrównoważonym rozwoju. To wartości szczególnie istotne dla poznańskiego klubu, który niedawno zaprezentował swoją strategię ESG.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing