Aktualności 18 czerwca 2024

Marka adidas zaprasza na mecze EURO 2024 do wyjątkowej przestrzeni w Berlinie

W samym centrum Berlina – u stóp Reichstagu – marka adidas przygotowała wyjątkową atrakcję dla wszystkich kibiców śledzących EURO. Od startu turnieju działa tam Home of adidas Football, czyli część oficjalnej strefy kibica. W tym miejscu polscy fani będą mogli dopingować naszą kadrę.

Mecze i koncerty

Na 18 tysiącach metrów kwadratowych strefy znalazł się m.in. stadion centralny z boiskiem o wymiarach 40×20 metrów. Na stadionie oprócz turniejów, meczów towarzyskich i wspólnego oglądania meczów EURO 2024 organizowane będą także koncerty gwiazd muzyki. Strefa może pomieścić do 10 tysięcy osób, dla których oprócz śledzenia większości meczów turnieju przygotowano szereg atrakcji. Wokół stadionu znajduje się bowiem pięć wyjątkowych stref, gdzie organizowane są różnorodne aktywacje związane z adidas football.

Atrakcje dla kibiców

W Adistudio kibice mogą spersonalizować produkty adidas (buty lub koszulki), a nawet odwiedzić fryzjera, barbera lub tatuażystę. Na miejscu można obejrzeć wystawy poświęcone EURO, historycznym piłkom ME lub koszulkom reprezentacyjnym. Z kolei w EA Gamebox fani e-futbolu zagrać mogą w grę EA SPORTS FC24, a na mini- boiskach sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie.

Telebimy pozwalają na komfortowe oglądanie

W całej strefie obejrzeć można mecze EURO 2024 na jednym z wielu telebimów. Nie inaczej będzie w najbliższy piątek, gdy reprezentacja Polski w swoim drugim meczu na turnieju zmierzy się o godzinie 18 z Austrią. Wszyscy polscy kibice, którzy przyjadą do Berlina, ale nie będą posiadać biletów na mecz, mogą wspólnie przeżywać piłkarskie emocje właśnie w wyjątkowej, piłkarskiej strefie adidas!

Kiedy strefa jest otwarta?

Home of adidas Football otwarte jest dla kibiców każdego dnia turnieju w godzinach
14 – 24. Wejście do strefy jest bezpłatne i nie wymaga dodatkowej rejestracji. Może
być ona konieczna jedynie na zamknięte eventy, których harmonogram dostępny jest
na kanale @adidasberlin na Instagramie.

fot. adidas