Menedżer ds. sponsoringu w PZPN odchodzi z federacji
Menedżer ds. sponsoringu w PZPN Paweł Łakomski oświadczył w mediach społecznościowych, że za kilka dni zakończy swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. „Stylówka” Probierza to ostatni sukces Łakomski przez kilkanaście miesięcy zrealizował ciekawe projekty, na czele z ostatnią stylizacją Michała Probierza, która zyskała rozgłos nie tylko w Polsce, ale też na całym kontynencie przy […]
Menedżer ds. sponsoringu w PZPN Paweł Łakomski oświadczył w mediach społecznościowych, że za kilka dni zakończy swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
„Stylówka” Probierza to ostatni sukces
Łakomski przez kilkanaście miesięcy zrealizował ciekawe projekty, na czele z ostatnią stylizacją Michała Probierza, która zyskała rozgłos nie tylko w Polsce, ale też na całym kontynencie przy okazji EURO 2024. Ponadto Łakomski przyczynił się do tego, że reprezentacja Polski na czas ME dostała dedykowaną kolekcję 𝙡𝙞𝙛𝙚𝙨𝙩𝙮𝙡𝙚 od Nike.
⚽️✅ Dziękuje za wszystkie miłe słowa w temacie stylówki selekcjonera reprezentacji Polski, @ProbierzMichal. Cieszy to tym bardziej, że był to ostatni projekt, który zrealizowałem dla @pzpn_pl .
Za kilka dni współpraca z PZPN dobiegnie końca.
To był kapitalny czas, pełen nauki… pic.twitter.com/qTPTMI99XQ
— Paweł Łakomski (@pawelakomski) June 17, 2024
Kilka umów sponsorskich
Podczas współpracy Łakomskiego z PZPN zawarto kilka umów sponsorskich (Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company i Lancerto S.A.).
Podziękowania dla współpracowników
Łakomski szczególne podziękowania śle kolegom i koleżankom z działu marketingu (to Paula Duda, Magdalena Kowbel, Urszula Wasilewska, Ewelina Mika, Karol Tatar, Łukasz Skaliński, Jarosław Radzio, Piotr Helmecki, Michał Kołodziej, Filip Troczyński, Tomasz Odrobina, Kamil Namysło).
fot. Paula Duda, PZPN