17.06.2024 15:09

Menedżer ds. sponsoringu w PZPN odchodzi z federacji

Menedżer ds. sponsoringu w PZPN Paweł Łakomski oświadczył w mediach społecznościowych, że za kilka dni zakończy swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. „Stylówka” Probierza to ostatni sukces Łakomski przez kilkanaście miesięcy zrealizował ciekawe projekty, na czele z ostatnią stylizacją Michała Probierza, która zyskała rozgłos nie tylko w Polsce, ale też na całym kontynencie przy […]

Menedżer ds. sponsoringu w PZPN odchodzi z federacji

Menedżer ds. sponsoringu w PZPN Paweł Łakomski oświadczył w mediach społecznościowych, że za kilka dni zakończy swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

„Stylówka” Probierza to ostatni sukces

Łakomski przez kilkanaście miesięcy zrealizował ciekawe projekty, na czele z ostatnią stylizacją Michała Probierza, która zyskała rozgłos nie tylko w Polsce, ale też na całym kontynencie przy okazji EURO 2024. Ponadto Łakomski przyczynił się do tego, że reprezentacja Polski na czas ME dostała dedykowaną kolekcję 𝙡𝙞𝙛𝙚𝙨𝙩𝙮𝙡𝙚 od Nike.

Kilka umów sponsorskich

Podczas współpracy Łakomskiego z PZPN zawarto kilka umów sponsorskich (Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company i Lancerto S.A.).

Podziękowania dla współpracowników

Łakomski szczególne podziękowania śle kolegom i koleżankom z działu marketingu (to Paula Duda, Magdalena Kowbel, Urszula Wasilewska, Ewelina Mika, Karol Tatar, Łukasz Skaliński, Jarosław Radzio, Piotr Helmecki, Michał Kołodziej, Filip Troczyński, Tomasz Odrobina, Kamil Namysło).

fot. Paula Duda, PZPN

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski