InPost na dłużej partnerem PZPN
Polski Związek Piłki Nożnej i Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, zdecydowali się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową. Cele firmy InPost Długoterminowym celem InPost, jako strategicznego sponsora, są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości reprezentacji Polski. Łączy nas piłka i @InPostPL grają dalej razem! 🤝Polski Związek […]
Polski Związek Piłki Nożnej i Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, zdecydowali się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową.
Cele firmy InPost
Długoterminowym celem InPost, jako strategicznego sponsora, są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości reprezentacji Polski.
Łączy nas piłka i @InPostPL grają dalej razem! 🤝
Polski Związek Piłki Nożnej i Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, mają przyjemność poinformować o przedłużeniu strategicznego partnerstwa z kadrą narodową.
👉 https://t.co/5opOSw6abL pic.twitter.com/cutXVjxWIi— PZPN (@pzpn_pl) June 14, 2024
Rafał Brzoska o strategii InPost
– Ostatnie dwa mecze kadry prowadzonej przez Michała Probierza dały sygnał społeczności kibiców, że istnieje nadzieja na zmiany. Na te zmiany liczymy, gdyż wierzymy, że piłka jako ulubiony sport Polaków pozostanie takim sportem na lata. Zamierzamy także promować piłkę nożną kobiet, która zyskuje coraz większą popularność. Jako sponsor strategiczny mamy także zamiar uczestniczyć w nowo planowanych programach aktywizujących ten sport wśród kobiet i mężczyzn przy współpracy z PZPN oraz Ministerstwem Sportu i Turystyki. Chcemy także wraz z PZPN angażować się w programy dla szkół i młodych piłkarek oraz piłkarzy w szkołach podstawowych. Mam marzenie, żeby dzieci w Polsce coraz częściej grały w piłkę na pobliskim boisku i były aktywne sportowo. Zawsze powtarzam, że bycie patriotą to wspieranie rodzimych projektów i inicjatyw – nie ważne czy mówimy tu o biznesie, sporcie czy kulturze. Wspieramy Polaków, bo wiemy jak wielki jest w Nas potencjał! – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.
Największy kontrakt sponsoringowy
InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej w 2022 roku. To był największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii polskiego sportu.
– Tworzymy firmę, która sport, zdrową rywalizację i zasady fair play ma wpisane w genach. Wspieramy sportowców, bo kierują się na co dzień tymi samymi wartościami, co my. Osiągnięcia sportowe każdego z zawodników są dla nas wielką inspiracją, powodem do dumy i ogromną motywacją do dalszej pracy. Mierzymy wysoko, bo wiemy, że przy odpowiedniej motywacji, można osiągnąć praktycznie wszystko. Zarówno w biznesie, jak i w sporcie. Marketing sportowy jest i będzie istotnym elementem działań Grupy InPost w całej Europie – dodaje Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer.
– Polski Związek Piłki Nożnej konsekwentnie realizuje strategię budowania stabilnych i partnerskich relacji z naszymi sponsorami. Rezultatem tych działań jest przedłużenie współpracy z naszym Strategicznym Sponsorem – firmą InPost, która zdecydowała się zwiększyć swoje zaangażowanie w polską piłkę nożną. InPost jest naszym największym partnerem spośród firm prywatnych. Wspólnie będziemy działać na rzecz zachęcania do uprawiania sportu poprzez promocję piłki nożnej – powiedział Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– Kontynuowanie współpracy z taką firmą jak InPost to zaszczyt dla Polskiego Związku Piłki Nożnej, ale również duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że jako największy związek sportowy i platforma marketingowo-komunikacyjna, zostaliśmy obdarzeni zaufaniem. Z uwagi na nowe obszary współpracy przyczynimy się do realizacji celów naszego Strategicznego Sponsora oraz wspólnie stworzymy nowe projekty mające na celu popularyzację zdrowego stylu życia w Polsce i zadbamy o sportową edukację szkolną – dodaje Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
Ogólnoeuropejska strategia marketingowowa
Promowanie sportu we wszystkich formach stanowi ważny element ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej firmy InPost, która od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiejatletyki w ramach InPost Sport Team.
Partner Tour de France
Ponadto firma jest oficjalnym partnerem Tour de France, a w Wielkiej Brytanii zawarła wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
fot. PZPN