Aktualności 14 czerwca 2024

InPost na dłużej partnerem PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej i Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, zdecydowali się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową.

Cele firmy InPost

Długoterminowym celem InPost, jako strategicznego sponsora, są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości reprezentacji Polski.

Rafał Brzoska o strategii InPost

InPost przedłuża współpracę z Reprezentacją Polski

fot. Łukasz Grochala/PZPN

– Tworzymy firmę, która sport, zdrową rywalizację i zasady fair play ma wpisane w genach. Wspieramy sportowców, bo kierują się na co dzień tymi samymi wartościami, co my. Osiągnięcia sportowe każdego z zawodników są dla nas wielką inspiracją, powodem do dumy i ogromną motywacją do dalszej pracy. Mierzymy wysoko, bo wiemy, że przy odpowiedniej motywacji, można osiągnąć praktycznie wszystko. Zarówno w biznesie, jak i w sporcie. Marketing sportowy jest i będzie istotnym elementem działań Grupy InPost w całej Europie – dodaje Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer.

 Polski Związek Piłki Nożnej konsekwentnie realizuje strategię budowania stabilnych i partnerskich relacji z naszymi sponsorami. Rezultatem tych działań jest przedłużenie współpracy z naszym Strategicznym Sponsorem – firmą InPost, która zdecydowała się zwiększyć swoje zaangażowanie w polską piłkę nożną. InPost jest naszym największym partnerem spośród firm prywatnych. Wspólnie będziemy działać na rzecz zachęcania do uprawiania sportu poprzez promocję piłki nożnej  – powiedział Cezary Kuleszaprezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

InPost przedłuża współpracę z Reprezentacją Polski

fot. PZPN

 Kontynuowanie współpracy z taką firmą jak InPost to zaszczyt dla Polskiego Związku Piłki Nożnej, ale również duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że jako największy związek sportowy i platforma marketingowo-komunikacyjna, zostaliśmy obdarzeni zaufaniem. Z uwagi na nowe obszary współpracy przyczynimy się do realizacji celów naszego Strategicznego Sponsora oraz wspólnie stworzymy nowe projekty mające na celu popularyzację zdrowego stylu życia w Polsce i zadbamy o sportową edukację szkolną – dodaje Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Ogólnoeuropejska strategia marketingowowa

Promowanie sportu we wszystkich formach stanowi ważny element ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej firmy InPost, która od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiejatletyki w ramach InPost Sport Team.

Partner Tour de France

Ponadto firma jest oficjalnym partnerem Tour de France, a w Wielkiej Brytanii zawarła wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.

fot. PZPN