Aktualności 12 czerwca 2024

Panattoni na dłużej sponsorem strategicznym Widzewa

Najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie przez kolejny sezon będzie wspierać Widzew Łódź jako Sponsor Strategiczny.

Firma Panattoni podjęła się strategicznej współpracy z Klubem z al. Piłsudskiego w lipcu ubiegłego roku. Wtedy podpisano umowę na sezon 2023/24, która po pozytywnej ocenie przez obie strony teraz została przedłużona o taki sam okres.

Logo firmy dalszym ciągu będzie eksponowane w centralnym miejscu na koszulkach meczowych pierwszego zespołu Widzewa Łódź, na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 oraz w przestrzeni cyfrowej, dzięki czemu Panattoni cały czas będzie uzyskiwało doskonałą ekspozycję swojej marki.

Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Europe, UK, Middle East and India, od sierpnia 2023 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Spółki Widzew Łódź. Jego aktywność została doceniona w trakcie uroczystej gali „Zawsze w 13!”. Właściciel firmy otrzymał Nagrodę Zarządu w kategorii „Biznesowa osobowość sezonu”. Wręczenie statuetki nastąpiło na środowej konferencji prasowej.

– Ogromnie dziękuję za to wyróżnienie. Za nami pełen emocji sezon – dla Widzewa drugi po awansie do Ekstraklasy, a powszechnie wiadomo, że ten drugi jest najtrudniejszy. Tym bardziej jesteśmy dumni, że udało się zrealizować cele sportowe. Drużyna awansowała o trzy pozycje w tabeli, zdobyła więcej punktów, wygrała więcej meczów niż przed rokiem. Czy mamy apetyt na jeszcze więcej? Oczywiście! Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czy w biznesie, czy w sporcie sukcesy buduje się konsekwentną i wytrwałą pracą, dlatego wierzę w nasz wspólny projekt. Gramy razem dalej #ZawszeW13! – powiedział Robert Dobrzycki.

Panattoni jest przedsiębiorstwem, które doskonale rozumie wagę aktywnego marketingu sportowego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. W trakcie zakończonej edycji rozgrywek deweloper zdecydował się uzyskać również tytuł oficjalnego Sponsora Meczu Widzewa z Radomiakiem. Dzięki inicjatywie Panattoni eskortę dziecięcą dla obu zespołów stanowili podopieczni Fundacji Krwinka, którzy po wyprowadzeniu drużyn na murawę obejrzeli spotkanie goszcząc w loży biznesowej Sponsora Strategicznego Widzewa Łódź.

Przypomnijmy, że firma Panattoni, która swoim zasięgiem obejmuje inwestycje na całym globie, jest w gronie partnerów Widzewa Łódź od 2021 roku. To właśnie wtedy przedsiębiorstwo zdecydowało się zostać Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa i wspierać młodych adeptów futbolu grających z herbem czterokrotnego mistrza Polski na piersi. W ramach tej współpracy logo firmy było umieszczone w centralnym miejscu koszulek meczowych drużyn młodzieżowych Widzewa.

– Wielokrotnie podkreślałem, że Panattoni to dla nas wyjątkowy partner, z którym chcemy budować przyszłość naszego Klubu. Współpraca z firmą oraz panem Robertem Dobrzyckim układa się bardzo dobrze i cieszę się, że możemy w Widzewie liczyć na wsparcie przedsiębiorstwa o takiej skali oraz partnera z takim doświadczeniem w biznesie – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa Łódź.

Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło ponad 2,2 mln m2 powierzchni, stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. W granicach miasta deweloper zrealizował między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub, która już przekroczyła 630 000 m2. Na jej terenie powierzchnie wynajmują liderzy swoich branż, tacy jak Smyk, BSH czy Media Expert.

Panattoni działa w całej Europie, w Indiach i od kwietnia bieżącego roku także na Bliskim Wschodzie. Firma oferuje obiekty przemysłowe i magazynowe wraz z towarzyszącą im powierzchnią biurową. Jedną ze specjalizacji dewelopera są szyte na miarę inwestycje build-to-suit (BTS) – budowane na zamówienie klientów. W ramach portfolio ukończonych parków logistycznych posiada również powierzchnie do natychmiastowego wynajęcia w całej Polsce.