31.05.2024 17:22

PZPN i selekcjoner Probierz mają nowego sponsora

Marka mody premium podjęła współpracę z PZPN oraz trenerem Reprezentacji Polski Michałem Probierzem. Tym samym powstała pierwsza w historii oficjalna kolekcja selekcjonera. LANCERTO zadba o eleganckie ubrania i styl trenera podczas przygotowań do turnieju oraz w trakcie samych mistrzostw Europy.

PZPN i selekcjoner Probierz mają nowego sponsora

Współpraca z selekcjonerem reprezentacji Polski zostanie zainaugurowana podczas najbliższego meczu towarzyskiego z Ukrainą 7 czerwca na stadionie PGE Narodowym im. Kazimierza Górskiego w Warszawie. Marka zadba kompleksowo o profesjonalny wizerunek i ubiór selekcjonera. Michał Probierz zaprezentuje się w garniturach, które w zależności od stylizacji zostały uzupełnione o kamizelki, obuwie i stylowe dodatki. Wszystkie ubrania przygotowane na mecze towarzyskie oraz profesjonalne aktywności trenera związane z futbolem, zostały skrupulatnie wyselekcjonowane z głównej kolekcji LANCERTO. Za koncepcję stylizacji oraz dobór ubrań i dodatków odpowiedzialny jest Michał Kędziora znany jako Mr.Vintage, jeden z najpopularniejszych blogerów mody męskiej oraz autor bestsellerowej książki „Rzeczowo o modzie męskiej”.

Zdecydowaliśmy się na wsparcie selekcjonera w kwestii wizerunku, ponieważ piłka nożna to fantastyczny nośnik emocji, najpopularniejsza dyscyplina w Polsce, a sam trener utożsamia się z motto marki Lancerto „Życie to podróż, na własnych zasadach”. O ile jako marka Lancerto nie mamy wpływu na wyniki sportowe, to chętnie pokażemy kibicom na świecie krawiecki sznyt Made in Poland. Warto pamiętać, że jesteśmy jednym z nielicznych krajów w Europie, gdzie nadal szyte są ubrania i to właśnie w Polsce zostały zaprojektowane i uszyte ubrania dla trenera mówi Tomasz Ciąpała, prezes spółki G8 S.A., która jest właścicielem marki LANCERTO.

Co więcej, dla podkreślenia tej wyjątkowej okazji, jaką jest turniej finałowy mistrzostw Europy w Niemczech, garnitury będące częścią oficjalnego ubioru trenera na mecze zostały uszyte na zamówienie, według indywidualnego projektu, którego koncepcję wykreował Michał Kędziora. To ukłon w stronę tradycji krawieckich, z których marka LANCERTO się wywodzi. Pozostałe elementy stylizacji, w tym garnitury z meczów towarzyskich, które pochodzą z głównej kolekcji LANCERTO, pojawią się w oficjalnej dystrybucji marki tuż przed turniejem w Niemczech i dostępne będą dla każdego kibica, poprzez oficjalny sklep internetowy lancerto.com oraz sieć 45 salonów stacjonarnych marki.

Podążamy w podobnym kierunku, dlatego zdecydowałem się powierzyć swój wizerunek fachowcom. Ubrania LANCERTO oprócz tego, że świetnie wyglądają, mają jeszcze jeden, dla mnie bardzo istotny faktor: są komfortowe i trwałe. To szczególnie ważne w mojej sytuacji, kiedy w trakcie meczu jest duża dynamika zmian, są emocje, wyzwania. Ubranie to ostatnia rzecz, która mogłaby mnie ograniczać. Po prostu tak dużo się dzieje, a ja bardzo cenię sobie spokój i pewność, że o mój wizerunek troszczą się fachowcy mówi selekcjoner Michał Probierz.

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.

fot. PZPN

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing