Aktualności 29 maja 2024

„To tylko presja”. Kampania adidasa z udziałem siatkarzy

W nowej kampanii „You Got This” nacisk kładzie się na kwestię presji. W ramach współpracy polskich siatkarzy i adidasa zawodnicy wspominają trudne momenty. Jednocześnie podkreślają, że w sporcie podstawa to pasja i realizacja marzeń.

Reprezentacja Polski, obecny mistrz Europy i triumfator Ligi Narodów, zajmuje pierwsze miejsce w rankingu FIVB i ma aspiracje, by zdobyć kolejne tytuły. Teraz nasi zawodnicy powalczą o medal w Paryżu na IO. W spocie kampanii „You Got This” marki adidas wystąpili: Bartosz Kurek, Aleksander Śliwka, Grzegorz Łomacz, Michał Gierżot, Mikołaj Sawicki i Mateusz Poręba.

Dla każdego presja wiąże się z czymś innym

Siatkarze mówią, czym dla nich jest presja. To subiektywne odczucia – krytyka, kontuzja, piłka meczowa. Każdy gracz niszczy przedmiot, który symbolizuję tę presję. Ma to dowieść, że najważniejsze są pozytywne emocje. Poniżej prezentujemy spot.

https://www.instagram.com/p/C7jF5VwJx3e/

Opinia Śliwki

Jesteśmy drużyną i wspólnie walczymy o jak najlepszy wynik. Jednak w decydującym momencie często o wyniku decyduje jedna lub dwie piłki. Presja związana z rywalizacją potrafi być przytłaczająca, lecz to, co pomaga mi sobie z nią radzić, to radość z gry, którą czuję za każdym razem, gdy wychodzę na boisko oraz świadomość, że każdy w drużynie jest gotowy sobie pomóc – uważa Aleksander Śliwka, przyjmujący reprezentacji Polski.

Presja w ocenie selekcjonera

W styczniu 2022 roku selekcjonerem reprezentacji Polski został Nikola Grbić:

Naszym celem, jak zawsze, jest zdobycie medalu, a być może i złota. Na każdym turnieju, w którym bierzemy udział. Oczywiście, że czujemy presję. Nie możemy jej uniknąć, szczególnie wiedząc, jak ważny jest nasz występ w Paryżu – dla nas, kibiców i sponsorów. W tym roku odczuwamy to 10 razy mocniej – podkreślił trener Polaków.

Cel kampanii

Kampania „You Got This” adidasa pozwala zapoznać się z historiami amatorów i profesjonalistów, które dowodzą, jak można radzić sobie z presją nawet w najbardziej stresujących i kluczowych momentach rywalizacji. Marka adidas chce dotrzeć z właściwym przesłaniem do kolejnego pokolenia sportowców na całym świecie. Chodzi o to, by presja nie była obciążeniem i by sportowcy potrafili czerpać radość z udziału w rywalizacji. Koncepcję kreatywną i realizację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z Papaya Films. Film wyreżyserował Przemek Dzienis.

fot. You Got This (adidas)