25.03.2024 18:33

Kongres Sport Biznes Polska: w jakim kierunku podąża polski sport?

We wtorek 26 marca rozpocznie się VII edycja najważniejszego wydarzenia branży sportowo-biznesowej w Polsce. Podczas Kongresu Sport Biznes Polska na pięciu scenach zagości ponad 130 topowych ekspertów. Wśród nich, między innymi, byli sportowcy: Adam Małysz, Małgorzata Glinka-Mogentale, Robert Korzeniowski czy Piotr Gruszka. Portal SportMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Czas na VII Kongres Sport Biznes Polska

Za sprawą Sport Biznes Polska, 26 marca w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie ponownie spotkają się przedstawiciele wszystkich sektorów rynku sportu i biznesu sportowego. Organizatorzy już po raz siódmy zaprosili do udziału ekspertów z całego kraju, aby wspólnie pochylić się nad tematami przyszłości i kierunków rozwoju branży. Swoją obecność potwierdzili już reprezentanci największych marek sponsorujących sport, organizacji sportowych, e-sportowych, Jednostek Samorządu Terytorialnego, obiektów i ośrodków sportu, ale również sportowców i przedstawicieli mediów.

Kongresy SBP to cykliczne wydarzenia łączące w sobie edukację i integrację środowiska. Podczas jednego dnia uczestnicy będą mieli szansę wziąć udział w 30 wystąpieniach w 5 blokach tematycznych, zapoznać się z ofertą partnerów wydarzenia lub też nawiązać nowe relacje. Aby ułatwić networking, Sport Biznes Polska przekazało do dyspozycji gości dedykowaną platformę, która pozwala umówić się na spotkania 1:1 z innymi uczestnikami.

Jak zapowiadają organizatorzy, emocje czekają na uczestników nie tylko w czasie sesji networkingowych, ale również podczas przewidzianych paneli dyskusyjnych czy też prelekcji.  Nad agendą wydarzenia czuwało specjalnie w tym celu powołana rada, w której zasiadło ponad 90 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu toczące się dyskusje oparte będą o najlepsze wzorce.

W programie, m.in. debata na temat „Rozwoju sportu dzieci i młodzieży jako fundamentu zdrowego społeczeństwa oraz przyszłości sportu amatorskiego i profesjonalnego”, w której wezmą udział utytułowani byli sportowcy, a aktualnie zaangażowani działacze sportowi: Monika Pyrek-Rokita – olimpijka, obecnie prezes zarządu w Fundacji Moniki Pyrek, Sławomir Szmal – wiceprezes ds. szkolenia sportowego Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Sebastian Chmara – wiceprezes ds. marketingu, promocji, programu Lekkoatletyka dla Każdego Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, czy też doskonale  wszystkim znany prezes Polskiego Związku Narciarskiego – Adam Małysz.

W przededniu dwóch dużych wydarzeń sportowych, w programie nie mogło zabraknąć tematu Igrzysk Europejskich oraz EURO 20234. O tym, jak zaplanować strategię lokalnej komunikacji marki w okresie międzynarodowych imprez porozmawiają: Robert Kisiel (Kierownik zespołu ds. sprzedaży sponsoringu Biuro Reklamy TVP), Paweł Rabantek (CMO STS), Karolina Kłopotowska (Zastępca Dyrektora Generalnego na Wschodnią Europę Hisense), Wojciech Szerszeń (Brand Manager Tyskie), a także Tomasz Wygnański (Redaktor Naczelny Media Marketing Polska).

W agendzie znalazły się również takie kwestie, jak przyszłość widowisk sportowych w ujęciu biznesowym i marketingowym, wpływ transformacji mediów sportowych na kibiców i sponsorów, czy wątek długoterminowych projektów sponsoringowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez sport.

Podczas wydarzenia nie zabraknie także bloku poświęconego samorządom, podczas którego eksperci omówią rolę ośrodków lokalnych w kreowaniu sportu i stwarzania okazji do rozwoju dla mieszkańców.

Kongres zwieńczy III Gala Sport Biznes Polska, podczas której rozdane zostaną statuetki Sport Biznes Polska. Otrzymają je marki, organizacje i projekty stawiające w swoich działaniach przede wszystkim na rozwój, popularyzację, a także wprowadzanie innowacji w świecie sportu i biznesu.

Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie organizatora:

https://sbpolska.pl/vii-kongres-sbp-2024/

Partnerzy VII Kongresu Sport Biznes Polska:

Partnerzy Strategiczni: Trefl, PKO Bank Polski, Plus, Enea

Partnerzy Główni: ATM System (ATM Grupa), Grupa PGE, PZU, #PijKranówkę (MPWiK Wrocław), Totalizator Sportowy

Partnerzy: Superbet Polska, SPORTFIVE, Stameco Producent Siłowni Zewnętrznych, Polska Agencja Antydopingowa, MEETING15, STELLIS, European Games Kraków-Małopolska 2023, Polana Jakuszycka DCS, Aktywne Miasta, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., empik bilety/Going., Proxymedia Films, Signify, RIEDEL Communications International, Forum by Nowy Styl, KARR S.A. Jelenia Góra, Przedsiębiorcy.pl, inplag

Partnerzy bloków: Polska Liga Esportowa, Sponsoring Insight, Unia Metropolii Polskich, Act Sports, G2A.COM

Partnerzy Medialni: Polsatsport.pl, Money.pl, WP SportoweFakty, Meczyki.pl, SportMarketing.pl, Interplay

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing