Wielkie zmiany w Clippers! Nowe logo i koszulki
Klub NBA - Los Angeles Clippers ogłosił całkowity rebranding. Drużyna z Miasta Aniołów będzie miała nie tylko nowe stroje, w których koszykarze zagrają w przyszłym sezonie, ale również nowe logo.

Clippers rzecz jasna, są wierni tradycji, co oznacza, że zostają przy swoich barwach – bieli, czerwieni i granacie. Trykoty są tradycyjne, bez rękawków, tak więc próżno w tym przypadku doszukiwać się rewolucji.
Sign up to get notified when the ‘24-25 jerseys pre-order becomes available
https://t.co/ylN8iGOHUf
In the meantime, grab some exclusive, limited-time merch while it lasts at https://t.co/3nOmIo0dXp!
— LA Clippers (@LAClippers) February 26, 2024
Zupełnie inaczej jest, jeśli chodzi o logo. Zaprezentowano aż sześciu logotypów, które najprawdopodobniej będą używane naprzemiennie, w zależności od kontekstu, sytuacji i okoliczności. Na dwóch logotypach pojawił się statek, który nawiązuje do nazwy „Clippers„, która oznacza kliper, czyli rodzaj żaglowca. Liter „N” w nazwie miasta Los Angeles nie jest przypadkowa. Znajduje się bowiem na górze logo i nawiązuje do kompasu.
We’ll be entering @IntuitDome with a new logo as well!
Here's the breakdown
pic.twitter.com/QgUXlvNYsN
— LA Clippers (@LAClippers) February 26, 2024
Od 2015 roku, obecne logo Clippers zastąpiło klasyczne czerwono-niebieskie logo, które kojarzyło się z erą Lob City, z udziałem Chrisa Paula i Blake’a Griffina. W tym czasie klub wprowadził nową identyfikację wizualną, bardziej współczesną i minimalistyczną. Zauważalne stało się także zwiększone zainteresowanie czarnymi strojami, które obecnie całkowicie zdominowały klasyczne, czerwone uniformy.
fot. nba.com
