15.02.2024 00:50

SoFi oficjalnym partnerem bankowym NBA

NBA i amerykańska firma zajmująca się finansami osobistymi i bankiem internetowym - SoFi ogłosiły zawarcie wieloletniego partnerstwa. Dzięki niemu SoFi stanie się oficjalnym partnerem bankowym NBA, NBA G League, NBA 2K League i USA Basketball. SoFi będzie także oficjalnym partnerem uprawnionym do turnieju SoFi NBA Play-In.

SoFi oficjalnym partnerem bankowym NBA

SoFi współpracuje także z pięciokrotnym gwiazdorem NBA Jaysonem Tatumem w celu założenia funduszu SoFi Generational Wealth Fund, na który SoFi przekazuje milion dolarów na promowanie wiedzy finansowej i gromadzenie funduszy, które pozwalają utrzymać rodziny na długie lata.

W turnieju SoFi NBA Play-in (odbędzie się w dniach 16–19 kwietnia), drużyny, które zakończą sezon zasadniczy z od siódmego do dziesiątego miejsca w każdej konferencji, będą rywalizować o miejsce w play-offach NBA prezentowanych przez Google Pixel. W ramach współpracy logo SoFi NBA Play-In Tournament pod wspólną marką będzie wykorzystywane jako oficjalne logo turnieju, które będzie promowane przez cały sezon NBA, podczas każdego meczu turniejowego, w globalnej społeczności mediów społecznościowych NBA oraz w mediach społecznościowych.

SoFi jest dumne, że może współpracować z NBA, aby ugruntować pozycję naszej marki jako powszechnie zaufanej marki dzięki ogromnemu zasięgowi ligi. Jako następna generacja bankowości wierzymy, że możemy pomóc milionom fanów NBA w całym kraju osiągnąć ich cele finansowe i odpowiednio odzyskać pieniądze – powiedział Anthony Noto, dyrektor generalny SoFi i dodał:

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Jaysonem Tatumem nad nowym funduszem SoFi Generational Wealth Fund, za pośrednictwem którego przekazujemy milion dolarów, wspólnie podejmując działania dotyczące potrzeby szerszego dostępu do zasobów edukacji finansowej i zmniejszając różnicę w majątku pokoleniowym w Ameryce. gdzie prawie 60 procent nie czuje, że może zapewnić sobie bezpieczeństwo finansowe – przyznał.

Dodatkowo od 13 lutego SoFi pomoże szczęśliwcom zrealizować ich ambicje – niezależnie od tego, czy będzie to tworzenie bogactwa pokoleniowego, czy dążenie do wolności finansowej – poprzez informowanie o loterii SoFi Zero Giveaway. Fani, którzy otworzą konto czekowo-oszczędnościowe SoFi, będą mieli szansę co tydzień przez cały sezon zasadniczy NBA i po sezonie dodać dodatkowe zera do swojego konta w ramach cotygodniowej nagrody o wartości 10 tysięcy dolarów.

SoFi będzie także współpracować z krajowymi partnerami medialnymi NBA, Disneyem i TNT Sports. Ponadto amerykańska firma podjęcia działania z NBA przy dodatkowych wydarzeniach w ciągu roku, w tym wirtualnym oznakowaniu podczas transmisji meczów i aktywacjach podczas imprez NBA na namiotach, w tym NBA All-Star 2024 w Indianapolis.

73. Mecz Gwiazd NBA odbędzie się w Gainbridge Fieldhouse w Indianapolis w stanie Indiana i będzie emitowany na antenie TNT w USA i dotrze do fanów w ponad 200 krajach i terytoriach w ponad 50 językach za pośrednictwem międzynarodowych partnerów nadawczych ligi i NBA League Pass – ligowa usługa subskrypcji premium meczów na żywo dostępna za pośrednictwem aplikacji NBA.

Jako oficjalny partner bankowy NBA, SoFi stara się pomagać fanom w prawidłowym odzyskaniu swoich pieniędzy, zapewniając wielokrotnie nagradzane doświadczenie bankowe, jedną z najwyższych rentowności RRSO i brak opłat za prowadzenie konta. SoFi zapewnia także członkom narzędzia finansowe potrzebne do pożyczania, oszczędzania, wydawania i ochrony swoich pieniędzy, a wszystko to w jednej aplikacji. Członkostwo w bankowości SoFi zapewnia szereg korzyści, w tym usługi, treści i narzędzia zaprojektowane, aby pomóc w osiągnięciu celów finansowych.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing