06.02.2024 22:31

Legenda F1 powróci 15 lutego! „Max Verstappen – Off the Beaten Track” w Viaplay

Po sukcesie zeszłorocznej produkcji "Max Verstappen – Anatomia Mistrza", Viaplay we współpracy z mistrzem F1 stworzyło zupełnie nowy serial dokumentalny. Produkcja zapewnia jeszcze bardziej dogłębny i absolutnie unikalny wgląd w życie jednego z najlepszych kierowców w historii Formuły 1.

Viaplay pokaże serial o Maksie Verstappenie

Max Verstappen to fenomen na skalę światową, który dzięki swoim wyjątkowym umiejętnościom już w wieku 26 lat zapisał się na kartach historii Formuły 1 – dyscypliny sportu, która na przestrzeni dekad wykreowała już przecież wielu legendarnych kierowców. Dominujący styl i unikalna osobowość wyróżniają jednak Holendra na tle innych zawodników, nawet tych najbardziej utytułowanych. Teraz widzowie Viaplay będą mieli okazję, by zobaczyć Maxa Verstappena z jeszcze bliższej perspektywy, poznać jego pasje, także te pozasportowe, o których wielu fanów Formuły 1 może nie wiedzieć.

Max Verstappen – więcej niż F1

Produkcja „Max Verstappen – Off the Beaten Track” to trzy fascynujące, trzydziestominutowe odcinki, które odkrywają zupełnie nieznaną dotąd stronę Verstappena, pokazując go w sytuacjach, których nie uchwyciła wcześniej żadna inna kamera. Każdy z epizodów koncentruje się na odmiennym aspekcie pasji Maxa spoza torów Formuły 1, umożliwiając wgląd w jego nietuzinkową osobowość i niezrównany kunszt zawodowego sportowca. Dzięki możliwości obserwacji mistrza w nieco bardziej prywatnych okolicznościach, widzowie zyskują pełniejszy obraz światowej megagwiazdy, a zarazem dowiadują się jak głęboko zakorzeniona jest w nim miłość do świata wyścigów.

Widzowie serialu „Max Verstappen – Off the Beaten Track” będą świadkami m.in., jak trzykrotny mistrz Formuły 1 odnajduje się w nowej dla siebie roli właściciela oraz lidera zespołu wyścigowego ‘Verstappen.com Racing’. Zobaczą ekskluzywne materiały zza kulis, ukazujące Verstappena w rolu mentora swojego przyjaciela Thierry’ego Vermeulena oraz… kierowcy testowego w serii wyścigowej DTM. Nie zabraknie też emocji prosto ze świata e-wyścigów, a dokładniej wyścigów symulacyjnych z ekipą ‘Team Redline’, w które zaangażowany jest nasz bohater. Uwadze kamer nie umknie również działalność biznesowa Holendra, w której wspiera go manager Raymond Vermeulen. Verstappen nie ukrywa, że na tym polu czerpie inspirację również od założyciela Red Bulla, Dietricha Mateschitza.

Jedyna w swoim rodzaju współpraca

Max Verstappen:

– Praca z Viaplay przy produkcji „Off the Beaten Track” była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Serial prezentuje te aspekty mojego życia, o których wielu fanów Formuły 1 nie ma pojęcia. „Off the Beaten Track” to wyjątkowy wgląd w mój świat, spojrzenie na moją miłość dla różnych dziedzin motorsportu oraz ludzi, którzy naprawdę mnie inspirują. Jestem dumny z efektów naszej pracy i możliwości zaprezentowania widzom Viaplay kolejnego, unikatowego serialu.

Peter Nørrelund, Viaplay Group EVP and Chief Sports & Business Development Officer:

– Współpraca z Maxem Verstappenem przy produkcji serialu „Off the Beaten Track” to kolejny dowód naszego zaangażowania w tworzenie ekskluzywnych i emocjonujących treści sportowych. Dzięki tej produkcji odsłaniamy nieznaną wcześniej twarz najszybszego kierowcy świata, którego postać wykracza poza rozpędzony świat Formuły 1. Mam tu na myśli nie tylko jego pasję do wyścigów, ale również odkrywanie elementów osobowości światowej megagwiazdy, którą bez cienia wątpliwości jest Max. Cieszymy się, że możemy zapewnić widzom tak wyjątkowy wgląd w zainteresowania mistrza spoza toru wyścigowego, uwydatniając tym samym głębię jego charakteru i zapał, który stał się motorem jego sukcesu. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować ten wyjątkowy i fascynujący serial, prezentujący Maxa Verstappena z zupełnie innej strony.

Premiera pierwszego odcinka ekskluzywnego serialu „Max Verstappen – Off the Beaten Track” nastąpi już 15 lutego. Produkcja będzie dostępna wyłącznie w serwisie Viaplay. Kolejne dwa odcinki zostaną udostępnione widzom w następnych dwóch tygodniach – odpowiednio 22 i 29 lutego

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing