Arsenal ma nowego sponsora. „Wnosi przyszłościowe myślenie”
MG Motor UK i Arsenal ogłosiły zawarcie wieloletniego partnerstwa. Dzięki temu brytyjski producent samochodów stanie się oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu.
Obchodząc w tym roku swoje 100-lecie, MG będzie wspierać męskie i żeńskie drużyny Arsenalu, a w zamian producent motoryzacyjny będzie mógł eksponować swoją markę na stadionach Emirates Stadium i Meadow Park.
– Dołączenie do Arsenalu w stulecie naszej firmy oznacza znaczący rozdział w historii MG. Nie tylko wspieramy światowej sławy klub. Mając na celu napędzanie przyszłości futbolu poprzez wspieranie rozwoju profesjonalnej gry kobiet i pokazywanie naszej pasji do najwspanialszej gry na świecie – powiedział Guy Pigounakis, dyrektor handlowy MG Motor UK.
– Jesteśmy zachwyceni możliwością powitania MG w naszej rodzinie partnerów. To marka znana ze swojej historii i dziedzictwa, ale wnosi także przyszłościowe myślenie, które jest zgodne z ambicjami naszego klubu. Jesteśmy podekscytowani, że w stulecie istnienia firmy MG może stać się częścią naszej długoterminowej podróży rozwojowej. Nie możemy się doczekać współpracy z nią przy promowaniu ich gamy wiodących, zrównoważonych pojazdów elektrycznych – przyznała Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu.
https://twitter.com/search?q=arsenal%20MG%20Motor%20UK&src=typed_query
W 2023 roku firma MG sprzedała ponad 80 tysięcy nowych samochodów na swoim rodzimym rynku w Wielkiej Brytanii. Obecnie ma ugruntowaną pozycję jednej z ulubionych marek pojazdów elektrycznych na Wyspach Brytyjskich.
Przed rozpoczęciem sezonu 2024/25, długo oczekiwany kabriolet Cyberster, który będzie oferował elektryzujące osiągi, stanie na czele brytyjskiego producenta. Auto pojawi się na bilbordach przed stadionem Emirates Stadium.
Obejmuje to reklamę MG4 EV, który od premiery w 2022 r. zdobył ponad 30 nagród, w tym niedawną statuetkę „What Car? Awards”, w ramach których już drugi rok z rzędu zdobył tytuł najlepszego małego samochodu elektrycznego roku.
fot. Arsenal.com