PZPN ma czym się chwalić. Wielki wzrost w mediach społecznościowych
Serwisy Łączy nas piłka i Łączy nas piłka kobieca należące do Polskiego Związku Piłki Nożnej w ubiegłym roku w social mediach zanotowały wielki wzrost. PZPN ma powody do zadowolenia.
Rok 2023 stał pod znakiem założenia przez Polski Związek Piłki Nożnej kanałów poświęconych piłce kobiecej na Instagramie oraz TikToku. Z kolei kanał Łączy nas piłka na tej ostatniej platformie zanotował wzrost o 20,1 procent.
Łączy nas piłka może poszczycić się olbrzymią liczbą obserwujących w mediach społecznościowych. Na platformie X (dawniej Twitter) oficjalne konto reprezentacji Polski w piłce nożnej obserwuje ponad 697 tysięcy. Z kolei na Instagramie blisko 1,2 miliona fanów śledzi profil Łączy nas piłka, a na Facebooku ponad 1,2 mln użytkowników obserwuje konto narodowej kadry piłkarskiej.
Natomiast na TikToku Łączy nas piłka ma widownię na poziomie ponad 1,4 mln, a na YouTube równe 901 tysięcy subskrybentów. Sukcesywny wzrost w mediach społecznościowych notuje także drugi portal PZPN – Łączy nas piłka kobieca.
Tak urosły social media Łączy nas piłka i @laczynaskobieca w 2023 roku! 📲
Dziękujemy! 🤝 pic.twitter.com/bYf5x2gvPk
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) January 13, 2024