10.01.2024 00:37

Euroliga i Motorola ogłosiły przełomową współpracę

Koszykarska Euroliga i amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne Motorola ogłosiły wieloletnią umowę sponsorską. Dzięki niej Motorola stanie się partnerem premium w zakresie smartfonów mobilnych obu najważniejszych europejskich rozgrywek klubowych koszykówki - Turkish Airlines Euroliga i BKT EuroCup w 2026 roku.

Euroliga i Motorola ogłosiły przełomowy sponsoring

Zostało to oficjalnie ogłoszone 9 stycznia podczas rywalizacji Turkish Airlines EuroLigi pomiędzy potęgami Bayernem Monachium i Realem Madryt.

Cieszymy się, że możemy powitać Motorolę i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych – powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroligi. – Podobnie jak Euroliga Koszykówki, Motorola jest powszechnie znana z bogatej historii, innowacji i pasji. Z niecierpliwością czekamy na połączenie sił w misji łączenia ludzi poprzez technologię i sport – dodał.

Współpraca Euroligi z firmą Motorola potwierdza to zobowiązanie, koncentrując się na zaspokajaniu zmieniających się potrzeb użytkownika – pasjonatów koszykówki, którzy sprawiają, że rozgrywki Euroligi są wyjątkowe. Euroliga zawarła duże globalne partnerstwo sportowe z Motorolą i Lenovo, dołączając do innych wielkich organizacji, takich jak Formuła 1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga i San Diego Padres.

W 2023 roku odnieśliśmy ogromny sukces w całym regionie EMEA dzięki współpracy i partnerstwom, które rezonowały z pasją konsumentów. A teraz rozpoczynamy nowy rok, zostając sponsorem Turkish Airlines EuroLigi i BKT EuroCup. To podniosły moment dla Motoroli i ważny kamień milowy w ewolucji naszej marki – komentuje sponsoring Fabio Capocchi, dyrektor generalny MBG w regionie EMEA.

Cieszę się, że mogę ogłosić nasze partnerstwo z Motorolą, jedną z najbardziej kultowych marek technologii mobilnych. Podziela ona nasze podstawowe wartości, takie jak podejście skoncentrowane na fanach i ciągłe innowacje. Euroliga może poszczycić się swoją szeroką obecnością w całym regionie, co czyni nas jedną z niewielu marek, które są w stanie zapewnić prawdziwą ogólnoeuropejską platformę – mówi Gawain Davies, starszy dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych i licencjonowania Euroligi.

W ramach umowy globalna i kultowa marka Motorola będzie prezentowana we wszystkich meczach Euroligi i EuroCup, na arenach i w transmisji, a także na platformach cyfrowych i w treściach rozgrywek.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing