Fabrizio Romano dołączył do Google Pixel
Czy w świecie piłki nożnej jest ktoś, kto bardziej kojarzy się z telefonem w ręku niż Fabrizio Romano? Włoski transferowy guru i jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych na świecie dokonał kolejnego transferu. Tym razem chodzi o samego Romano, który dołączył do zespołu Google Pixel.
Dziennikarz sportowy z Półwyspu Apenińskiego jest „bestią” mediów społecznościowych. Romano na platformie X (dawniej Twitter) ma aż 19,4 milionów obserwujących. Z kolei na Facebooku zgromadził 16 mln obserwujących, a na Instagramie 26,1 mln. Włocha na platformie TikTok obserwuje 9,3 mln użytkowników.
Ponadto „transferowy król” prowadzi kanał na YouTube, który zgromadził szeroką widownię – 2,01 mln. Jeśli chodzi o platformę Twitch to obecnie śledzi go pół miliona widzów.
– Umowa została sfinalizowana. Cieszę się, że dokonałem transferu i dołączyłem do Team Pixel jako ich najnowszy nabytek – przyznał Romano.
To nie pierwsza współpraca Google Pixel ze światem piłki nożnej. Wcześniej nawiązano współdziałanie z Arsenalem, Liverpoolem, Niemieckim Związek Piłki Nożnej (DFB) oraz męskimi i żeńskimi drużynami seniorskimi reprezentacji Anglii. A teraz czas na Fabrizio Romano.
Done deal, I’m delighted to have made the transfer and joined #teampixel as their latest signing. @googleuk #ad pic.twitter.com/4cq7clESjm
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) January 1, 2024
Ze strategicznego punktu widzenia wygląda to na mistrzowskie posunięcie. Powitanie twórcy z gigantyczną rozpoznawalnością w social mediach oznacza zaangażowanej wielomilionowej publiczności.
fot. Pressfocus.pl