19.11.2023 00:55

Booking.com przedłużył współpracę z UEFA

UEFA ogłosiła przedłużenie współpracy z Booking.com, internetowa platforma podróży i zakwaterowania. Booking.com sponsorem przyszłorocznych mistrzostw Europy UEFA w Niemczech oraz mistrzostw Europy Kobiet UEFA, które odbędą się w 2025 roku w Szwajcarii.

Udostępnij
Booking.com przedłużył współpracę z UEFA

Internetowa platforma turystyczna Booking.com pomoże zgromadzić fanów piłki nożnej z całego świata jako oficjalny partner obu rozgrywek w zakresie zakwaterowania i atrakcji. Turnieje UEFA EURO odbywają się latem, kiedy podróżni są najbardziej zainspirowani do podróżowania i odkrywania nowych miejsc. Wiele miast-gospodarzy plasuje się wśród najpopularniejszych kierunków podróży w Europie według Booking.com ze względu na wiele oferowanych atrakcji turystycznych. Partnerstwo to doskonała okazja, aby pomóc fanom wyruszyć w niezapomnianą podróż w czasie, gdy najbardziej entuzjastycznie podchodzą do odkrywania świata podczas wielkich turniejów piłkarskich.

Banery Booking.com będą dostępny cyfrowo na stadionach podczas wszystkich 51 meczów UEFA EURO 2024 i 31 spotkań UEFA EURO 2025 kobiet.

Booking.com, sponsor historycznego turnieju UEFA EURO 2022 kobiet, będzie w dalszym ciągu wspierać swoje zaangażowanie w kobiecej piłki nożnej. Nadal będzie sponsorował kolejny turnieju UEFA EURO 2025 kobiet, które odbywają się w ośmiu miastach-gospodarzach w Szwajcarii. Rywalizacja kwalifikacyjna do turnieju finałowego rozpocznie się w kwietniu przyszłego roku.

UEFA EURO 2024 odbędzie się w 10 miastach-gospodarzach w całych Niemczech od 14 czerwca do 14 lipca. Losowanie turnieju finałowego odbędzie się 2 grudnia w Hamburgu.

Jesteśmy podekscytowani możliwością odnowienia współpracy z Booking.com, liderem rynku w branży turystycznej, w zakresie UEFA Euro 2024 i UEFA Women’s Euro 2025. Opierając się na sukcesach poprzednich turniejów, UEFA i Booking.com w dalszym ciągu angażują się w ulepszanie podróż kibica. Wszystkim kibicom podróżującym na mecze Booking.com zapewni bezproblemową podróż i zakwaterowanie. Razem łączymy pasję do piłki nożnej i radość podróżowania – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.

Jesteśmy zachwyceni możliwością ponownej współpracy przy Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej UEFA. Na Booking.com wiemy, że pasje inspirują do podróży, a dzięki naszej misji, aby pomóc każdemu poznać świat, obejrzenie meczu Twojej drużyny to doskonały powód, aby odwiedzić nowe miejsca i spróbować nowych wrażeń, a wszystko to przy jednoczesnym byciu częścią kultowego futbolu chwile. Ta szansa oznacza również, że możemy być częścią UEFA EURO 2025 kobiet, wspierając różnorodność płci i włączenie społeczne w sporcie i podróżach – wyznała Natalie Wills, wiceprezes ds. marketingu marki, Booking.com.

Booking.com i wielkie grono innych międzynarodowych koncernów Adidas, Alipay, Atos, Coca-Cola, Engelbert Strauss, Hisense, Lidl i Vivo są oficjalnymi globalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Z kolei Adidas, Amazon, EA Sports, Euronics, Grifols, Heineken, Hublot, Just Eat Takeaway. com, Lay’s, PlayStation, Visa oraz Booking.com są oficjalnymi światowymi sponsorami UEFA Women’s EURO 2025.

fot. UEFA.com

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk