Manchester City przedłużył współpracę ze światowym gigantem dezodorantów
Manchester City ogłosił przedłużenie globalnego partnerstwa z marką Rexona. Wywodząca się z Australii marka, obecnie należąca do firmy Unilever mająca swoje siedziby w Londynie i Rotterdamie, od 2018 roku jest związana z mistrzem Anglii.
Oficjalna współpraca trwa zatem od pięciu lat. Rexona jest znana również jako Sure, Degree, Shield i Rexena na rynkach na całym świecie, rozszerzyła swoją umowę w 2020 roku i sponsoruje także Manchester City Women.
Dzięki nowej wieloletniej umowie marka nadal będzie partnerem zarówno drużyn męskich, jak i żeńskich. W trakcie dotychczasowej współpracy Manchester City i Unilever działały wspólnie przy wielu kampaniach integrujących program Rexona Breaking Limits. Wszystko po to, aby zapewnić młodym ludziom pewność siebie i możliwość poruszania się, jakkolwiek chcą. Obie strony zabiegały, aby kampania marki była na jak największą skalę. Zaangażowano konsumentów i fanów na całym świecie za pośrednictwem kanałów multimedialnych. To skutecznie zwiększyło świadomość marki na kluczowych rynkach.
Unilever kontynuuje także współpracę z ambasadorem marki Julianem Alvarezem. W jej ramach będzie on zaangażowany w aktywacje marek i doświadczenia konsumentów na kluczowych rynkach, takich jak m.in. Argentyna.
– Jestem podekscytowany ponowną współpracą z Rexoną, która szeroko rozeszła się w mojej ojczyźnie. Dzięki globalnemu partnerstwu mój klub ma również więcej zwolenników w Argentynie – powiedział Alvarez.
#sponsorship #football Manchester City has signed a renewal of its global partnership with Unilever brand, Rexona. The multi-year agreement will see the brand continue as a partner of both Manchester City’s men’s and women’s teams. @ManCity Read more https://t.co/bQhsBdzKz4 pic.twitter.com/aK7I8QoSwY
— The UK Sponsorship Awards (@SponsNews) October 25, 2023
Jako wiodąca na świecie marka antyperspirantów i dezodorantów, Rexona z dumą tworzy produkty, które zapewniają milionom ludzi świeżość w ruchu. Firma zamierza pójść jednak znacznie dalej – chce zdominować światowe rynki.
– Z przyjemnością ogłaszamy odnowienie naszej długoterminowej współpracy z marką Unilever, Rexona. Unilever od dawna jest związany z piłką nożną, a odkąd został partnerem klubu w 2018 roku, bezproblemowo zintegrował się z naszym klubem, rozszerzając w ciągu ostatnich kilku lat naszą drużynę kobiet i programy społeczne. Nie możemy się doczekać kontynuacji naszej udanej współpracy w przyszłości – przyznał Esteve Calzada, dyrektor handlowy w City Football Group.
– Jesteśmy zachwyceni możliwością kontynuowania naszej współpracy z Manchesterem City i pomocą w inspirowaniu ludzi do realizowania swojej pasji, którą jest piłka nożna. Nie możemy się doczekać współpracy z Julianem Alvarezem i klubem przez cały następny sezon. Jeszcze nie skończyliśmy! – stwierdziła globalna liderka marki Rexona, Kathryn Swallow.
Manchester City renew association with Rexona#manchestercity @rexonabr https://t.co/ym8GDVTS44
— SportsMint Media (@sportsmint) October 27, 2023
W ramach odnowienia kontraktu Rexona będzie nadal promować branding na stadionach zarówno w obiektach męskich, jak i żeńskich. Współpraca obejmuje także zapewnienie fanom możliwość wygrania atrakcji nagród.
fot. Manchester City