27.10.2023 22:56

Manchester City przedłużył współpracę ze światowym gigantem dezodorantów

Manchester City ogłosił przedłużenie globalnego partnerstwa z marką Rexona. Wywodząca się z Australii marka, obecnie należąca do firmy Unilever mająca swoje siedziby w Londynie i Rotterdamie, od 2018 roku jest związana z mistrzem Anglii.

Manchester City przedłużył współpracę ze światowym gigantem dezodorantów

Oficjalna współpraca trwa zatem od pięciu lat. Rexona jest znana również jako Sure, Degree, Shield i Rexena na rynkach na całym świecie, rozszerzyła swoją umowę w 2020 roku i sponsoruje także Manchester City Women.

Dzięki nowej wieloletniej umowie marka nadal będzie partnerem zarówno drużyn męskich, jak i żeńskich. W trakcie dotychczasowej współpracy Manchester City i Unilever działały wspólnie przy wielu kampaniach integrujących program Rexona Breaking Limits. Wszystko po to, aby zapewnić młodym ludziom pewność siebie i możliwość poruszania się, jakkolwiek chcą. Obie strony zabiegały, aby kampania marki była na jak największą skalę. Zaangażowano konsumentów i fanów na całym świecie za pośrednictwem kanałów multimedialnych. To skutecznie zwiększyło świadomość marki na kluczowych rynkach.

Unilever kontynuuje także współpracę z ambasadorem marki Julianem Alvarezem. W jej ramach będzie on zaangażowany w aktywacje marek i doświadczenia konsumentów na kluczowych rynkach, takich jak m.in. Argentyna.

Jestem podekscytowany ponowną współpracą z Rexoną, która szeroko rozeszła się w mojej ojczyźnie. Dzięki globalnemu partnerstwu mój klub ma również więcej zwolenników w Argentynie – powiedział Alvarez.

Jako wiodąca na świecie marka antyperspirantów i dezodorantów, Rexona z dumą tworzy produkty, które zapewniają milionom ludzi świeżość w ruchu. Firma zamierza pójść jednak znacznie dalej – chce zdominować światowe rynki.

Z przyjemnością ogłaszamy odnowienie naszej długoterminowej współpracy z marką Unilever, Rexona. Unilever od dawna jest związany z piłką nożną, a odkąd został partnerem klubu w 2018 roku, bezproblemowo zintegrował się z naszym klubem, rozszerzając w ciągu ostatnich kilku lat naszą drużynę kobiet i programy społeczne. Nie możemy się doczekać kontynuacji naszej udanej współpracy w przyszłości – przyznał Esteve Calzada, dyrektor handlowy w City Football Group.

Jesteśmy zachwyceni możliwością kontynuowania naszej współpracy z Manchesterem City i pomocą w inspirowaniu ludzi do realizowania swojej pasji, którą jest piłka nożna. Nie możemy się doczekać współpracy z Julianem Alvarezem i klubem przez cały następny sezon. Jeszcze nie skończyliśmy! – stwierdziła globalna liderka marki Rexona, Kathryn Swallow.

W ramach odnowienia kontraktu Rexona będzie nadal promować branding na stadionach zarówno w obiektach męskich, jak i żeńskich. Współpraca obejmuje także zapewnienie fanom możliwość wygrania atrakcji nagród.

fot. Manchester City

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing