FC Barcelona w El Clasico zagra w wyjątkowych koszulkach. To kolejna taka akcja
FC Barcelona, której gwiazdą jest Robert Lewandowski, ogłosiła, że podczas meczu ligowego El Clasico z Realem Madryt, zawodnicy wystąpią w koszulkach ozdobionych logiem słynnej brytyjskiej grupy rockowej The Rolling Stones. Mecz odbędzie się 28 października.
Charakterystyczny symbol brytyjskiego zespołu, przedstawiający charakterystyczne usta z wystającym językiem, zastąpi logo platformy streamingowej Spotify, która od 2022 roku jest głównym sponsorem klubu z Katalonii. Ten wyjątkowy strój został zaprojektowany, aby uczcić premierę nowego albumu The Rolling Stones o tytule „Hackney Diamonds”, który zadebiutuje na rynku w piątek. Koszulki będą dostępne do zakupu od 23 października.
ÚLTIMA HORA! 🤘💥
🚨🤝🗞️ El FC Barcelona i els @RollingStones signen un acord abans del proper #ElClàssic gràcies a @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/HmrRzh7e0J— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 19, 2023
Dodatkowo, żeńska drużyna FC Barcelona również wystąpi w specjalnych koszulkach 5 listopada podczas meczu z Sevillą.
To nie pierwszy raz, kiedy FC Barcelona sięga po nietypowe rozwiązania na swoich trykotach. W ubiegłym roku Robert Lewandowski i jego koledzy na koszulkach mieli grafiki nawiązujące do różnych artystów, w tym stylizowaną sowę, logo kanadyjskiego rapera Drake’a oraz logo Motomam, inspirowane najnowszym albumem hiszpańskiej piosenkarki Rosalii.
Wszystkie te kreatywne inicjatywy wynikają z umowy reklamowej zawartej między klubem a Spotify. Ten kontrakt reklamowy uważany jest za jeden z najbardziej lukratywnych w historii futbolu.
fot. Pressfocus.pl