Krajowa Grupa Spożywcza wspiera polską koszykówkę
Krajowa Grupa Spożywcza S.A., właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory, pozostaje sponsorem polskiej koszykówki. Nowa umowa będzie obowiązywała do końca września 2027 roku.
Krajowa Grupa Spożywcza pozostaje sponsorem oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3×3, a także partnerem ORLEN Basket Ligi, ORLEN Basket Ligi Kobiet, turnieju finałowego Pekao S.A. Pucharu Polski oraz Pekao S.A. Superpucharu Polski kobiet i mężczyzn, czy Menedżera OBL. Ponadto Grupa zaangażuje się w gale podsumowujące kolejne sezony PLK.
– Z Krajową Grupą Spożywczą, czyli właścicielem marek Polski Cukier i Polskie Przetwory, współpracujemy już od 2020 roku. Cieszę się, że dzięki zbudowanemu przez ten czas zaufaniu udało nam się podpisać nową umowę, która będzie obowiązywała przez najbliższe cztery lata. Krajowa Grupa Spożywcza doskonale zna potencjał koszykówki i wie, że warto w nią inwestować długofalowo. W przyszłym roku męską reprezentację czeka walka o Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, a to oznacza mnóstwo wspólnych, sportowych emocji – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
– Krajowa Grupa Spożywcza to sprawdzony partner Polskiej Ligi Koszykówki. Nowa, czteroletnia umowa pokazuje, że nasza współpraca układa się doskonale. Mamy wspólny cel: chcemy, aby koszykówka stała się jeszcze bardziej popularna w Polsce. Spotkania ORLEN Basket Liga już teraz zapewniają mnóstwo sportowych emocji. Cieszymy się, że wraz z Krajową Grupa Spożywczą nadal możemy budować produkt najwyższej klasy rozgrywkowej – mówił Łukasz Koszarek, prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
Logo Polskiego Cukru pozostaje m.in. na strojach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Grupa jest widoczna także na meczach koszykówki najwyższego szczebla w całym kraju.
– Cieszę się, że Krajowa Grupa Spożywcza pozostaje sponsorem polskiej koszykówki. Koszykówka to sport, który jest zakorzeniony w sercach wielu Polek i Polaków. To pasja, rywalizacja i duma narodowa, a my, jako Grupa jesteśmy szczęśliwi, że możemy być częścią tego sportu. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasza współpraca przyniesie wiele korzyści, a wartości, jakie prezentuje sport, są elementem naszej społecznej odpowiedzialności. Grupa odgrywa istotną rolę w promocji zdrowego stylu życia i wspieraniu działań sportowych. Poprzez tę współpracę pragniemy wspierać rozwój koszykówki w Polsce, inspirować młodych ludzi do aktywności fizycznej oraz promować zdrowy tryb życia. Ta długoletnia umowa stanowi wyraz naszego pełnego zaangażowania w rozwijanie koszykówki w Polsce. Dziękujemy Polskiemu Związkowi Koszykówki za zaufanie i możliwość współpracy. Jesteśmy przekonani, że razem zrealizujemy wiele marzeń, tworząc nowe strony historii polskiej koszykówki – powiedział Tomasz Rega, członek zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.