11.10.2023 15:46

Kanał Sportowy traci sponsorów. Odeszło dwóch ważnych partnerów

Firmy Lipton i Sharp zakończyły współpracę z Kanałem Sportowym. To efekt m.in. żartów w jednym z programów. Dziennikarz i jednocześnie wydawca Jakub Białek wypowiedział słowa: "Temperatury były prawie tak niskie, jak wiek dziewczyn, które były podrywane przez niektórych polskich influencerów". Było to nawiązanie do ostatniej głośnej afery.

Kanał Sportowy stracił dwóch sponsorów

„Gdy decydowaliśmy się na podjęcie tej współpracy, chcieliśmy, by nasz produkt pojawiał się w porannych rozmowach, czyli w kontekście dla nas naturalnym. Niestety w sytuacji pojawienia się treści niezgodnych z naszymi wartościami zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę” – tak brzmiały słowa z oświadczenia firmy Lipton, które zostało opublikowane 8 października.

To jednak nie koniec złych wieści dla Kanału Sportowego. Również gigant elektroniczny Sharp nie jest już sponsorem KS…

Za całą sytuację w mediach społecznościowych przeprosił Krzysztof Stanowski, jeden ze współwłaścicieli KS.

fot. YouTube Kanał Sportowy

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing