Kanał Sportowy traci sponsorów. Odeszło dwóch ważnych partnerów
Firmy Lipton i Sharp zakończyły współpracę z Kanałem Sportowym. To efekt m.in. żartów w jednym z programów. Dziennikarz i jednocześnie wydawca Jakub Białek wypowiedział słowa: "Temperatury były prawie tak niskie, jak wiek dziewczyn, które były podrywane przez niektórych polskich influencerów". Było to nawiązanie do ostatniej głośnej afery.
„Gdy decydowaliśmy się na podjęcie tej współpracy, chcieliśmy, by nasz produkt pojawiał się w porannych rozmowach, czyli w kontekście dla nas naturalnym. Niestety w sytuacji pojawienia się treści niezgodnych z naszymi wartościami zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę” – tak brzmiały słowa z oświadczenia firmy Lipton, które zostało opublikowane 8 października.
Marka Lipton zakończyła współpracę z Kanałem Sportowym ⤵️ pic.twitter.com/z6je66IPab
— 🌐 ᴛʜᴇᴘᴏʟᴀɴᴅɴᴇᴡs 🌐 (@thepolandnews_) October 8, 2023
To jednak nie koniec złych wieści dla Kanału Sportowego. Również gigant elektroniczny Sharp nie jest już sponsorem KS…
Firma Sharp zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. W oświadczeniu przesłanym do portalu WirtualneMedia, jako powód wskazuje żarty z minionego czwartku, które nawiązywały do stawianych kilku youtuberom zarzutów o kontakty seksualne z dziewczynami w wieku poniżej 15 lat. pic.twitter.com/8f3Z20PKU3
— 🌐 ᴛʜᴇᴘᴏʟᴀɴᴅɴᴇᴡs 🌐 (@thepolandnews_) October 10, 2023
Za całą sytuację w mediach społecznościowych przeprosił Krzysztof Stanowski, jeden ze współwłaścicieli KS.
WAŻNE
Widzę, że cały czas w przestrzeni lata mój żart (czy też dla innych „żart”) z programu sprzed dwóch czy trzech tygodni. Najgorzej to tłumaczyć własne – udane lub mniej, no albo totalnie nieudane – dowcipy. Czy żartowałem z pedofilii? Nie, żartowałem z pedofila. Zrobiłem to…
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) October 10, 2023
fot. YouTube Kanał Sportowy