21.09.2023 00:07

Współpraca trwa! Heineken przedłużył sponsoring UEFA Champions League

Heineken jest sponsorem rozgrywek UEFA Champions League od 1994 roku. Współpraca między stronami została przedłużona i oznacza to, że holenderski browar będzie partnerem cyklu elitarnych rozgrywek w latach 2024-2027.

Udostępnij
during the Uefa Champions League Draw ceremony, on 31 August 2023 at Grimaldi Forum, Monaco . Photo Nderim KACELI-/ ipa-agency.net - //IPAPRESSITALY_IPA_IPA39973902/Credit:/IPA/SIPA/2309010858
2023.08.31 Monako
Pilka nozna liga mistrzow
Losowanie grup Ligi Mistrzow
Foto IPA/SIPA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!

UEFA ogłosiła, że odnowiła swoje długotrwałe partnerstwo UEFA Champions League z firmą Heineken do końca cyklu rozgrywek klubowych w latach 2024-2027.

Heineken, ceniony partner od niemal 30 lat, będzie nadal promować najbardziej prestiżowe europejskie rozgrywki klubowe przed globalną publicznością dzięki swoim wyłącznym prawom związanym z partnerstwem. Umowa umożliwi Heinekenowi kontynuowanie interakcji z fanami na całym świecie, umieszczając UEFA Champions League w centrum innowacyjnych i ekscytujących kampanii marketingowych. Do tego będzie kontynuowana akcja UEFA Champions League Trophy Tour, pod patronatem Heinekena, która pozwala fanom zobaczyć trofeum osobiście.

Oprócz UEFA Champions League, trzyletnia umowa Heinekena obejmie prawa sponsorskie do UEFA Super Cup.

Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem naszego partnerstwa z firmą Heineken, która ma tak długą historię w świecie sportu. Ta nowa umowa wieloletnia jest zwieńczeniem niezwykłego związku między dwoma długotrwałymi sojusznikami, trwającym ponad ćwierć wieku. Tak jak piłka nożna i piwo, nasza współpraca to idealne połączenie – powiedział prezydent UEFA, Aleksander Ceferin.

Piłka nożna i piwo mają szczególną moc, że przyciągają ludzi i tworzą niezapomniane chwile społeczne. Dlatego jesteśmy podekscytowani przedłużeniem naszego sponsoringu UEFA Champions League do 2027 roku, gdy rozgrywki przyjmują ekscytujący nowy format. Ta zmiana oznacza więcej meczów i więcej okazji do zbliżenia fanów oraz stworzenia niezwykłych wspomnień dla kibiców na całym świecie – przyznał przewodniczący i Ceo Heinekena, Dolf van den Brink.

Oprócz wsparcia dla UEFA Champions League, Heineken jest również dumny z bycia partnerem UEFA Women’s Football od 2021 roku.

fot. Pressfocus.pl

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk