Współpraca trwa! Heineken przedłużył sponsoring UEFA Champions League
Heineken jest sponsorem rozgrywek UEFA Champions League od 1994 roku. Współpraca między stronami została przedłużona i oznacza to, że holenderski browar będzie partnerem cyklu elitarnych rozgrywek w latach 2024-2027.
UEFA ogłosiła, że odnowiła swoje długotrwałe partnerstwo UEFA Champions League z firmą Heineken do końca cyklu rozgrywek klubowych w latach 2024-2027.
Heineken, ceniony partner od niemal 30 lat, będzie nadal promować najbardziej prestiżowe europejskie rozgrywki klubowe przed globalną publicznością dzięki swoim wyłącznym prawom związanym z partnerstwem. Umowa umożliwi Heinekenowi kontynuowanie interakcji z fanami na całym świecie, umieszczając UEFA Champions League w centrum innowacyjnych i ekscytujących kampanii marketingowych. Do tego będzie kontynuowana akcja UEFA Champions League Trophy Tour, pod patronatem Heinekena, która pozwala fanom zobaczyć trofeum osobiście.
Oprócz UEFA Champions League, trzyletnia umowa Heinekena obejmie prawa sponsorskie do UEFA Super Cup.
ICYMI: Heineken has extended its sponsorship of the UEFA Champions League for three more years till 2027.
Now in its 30th year, the renewal will run alongside the brand’s existing sponsorship of the UEFA Women’s Champions League and UEFA Women’s EURO. pic.twitter.com/fW9ZjUWVkV
— Jon Boafo (@JonBoafo) September 20, 2023
– Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem naszego partnerstwa z firmą Heineken, która ma tak długą historię w świecie sportu. Ta nowa umowa wieloletnia jest zwieńczeniem niezwykłego związku między dwoma długotrwałymi sojusznikami, trwającym ponad ćwierć wieku. Tak jak piłka nożna i piwo, nasza współpraca to idealne połączenie – powiedział prezydent UEFA, Aleksander Ceferin.
– Piłka nożna i piwo mają szczególną moc, że przyciągają ludzi i tworzą niezapomniane chwile społeczne. Dlatego jesteśmy podekscytowani przedłużeniem naszego sponsoringu UEFA Champions League do 2027 roku, gdy rozgrywki przyjmują ekscytujący nowy format. Ta zmiana oznacza więcej meczów i więcej okazji do zbliżenia fanów oraz stworzenia niezwykłych wspomnień dla kibiców na całym świecie – przyznał przewodniczący i Ceo Heinekena, Dolf van den Brink.
Oprócz wsparcia dla UEFA Champions League, Heineken jest również dumny z bycia partnerem UEFA Women’s Football od 2021 roku.
fot. Pressfocus.pl