Wrzuć hejt do kosza. UNIQA gra razem z Legią
UNIQA rozpoczyna trzyletnią współpracę z sekcją koszykarską Legii Warszawa. W ramach partnerstwa strategicznego ubezpieczyciel i klub będą współpracować przy projektach dziecięcych i młodzieżowych. Celem współpracy jest popularyzacja sportu wśród dzieci i młodzieży, w szczególności w ramach Akademii Koszykówki, którą prowadzi sekcja koszykarska klubu. UNIQA, jako partner strategiczny projektów dziecięcych i młodzieżowych koszykarskiej Legii, otrzyma nie tylko świadczenia promocyjne, ale również możliwość zaangażowania się we wspólne projekty.
– W UNIQA bardzo mocno wierzymy w rozwój poprzez sport. Na boisku, na korcie czy na bieżni, wszędzie obowiązują nas zasady fair play, a żeby osiągać sukcesy, musimy być cierpliwi, skoncentrowani i umieć współpracować. Tak samo jest w biznesie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z koszykarską Legią będziemy mogli jeszcze szerzej promować najlepsze postawy wśród młodych ludzi, a przy okazji pokazywać aktywność fizyczną jako ciekawą formę spędzania wolnego czasu – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA Polska.
Umowa została podpisana na trzy kolejne sezony: 2023/24, 2024/25 i 2025/26. W nadchodzących rozgrywkach klub będzie występować w Orlen Basket Lidze oraz w jednym z europejskich pucharów.
– Ogromnie doceniamy to, że UNIQA, jeden z liderów rynku ubezpieczeń w Polsce i w Europie, dostrzegła szeroki wachlarz działań, które prowadzimy jako klub. W ostatni weekend w 14 lokalizacjach w Warszawie w ramach Legia Basket Schools rozpoczęło treningi prawie 700 dzieci w wieku 3-12 lat. Drużyny Sekcji Junior i Akademii Koszykówki Legii Warszawa rozpoczęły już przygotowania do sezonu. Wkrótce ogłosimy nabór do IV Edycji Warszawskich Mistrzostw Szkół Średnich, w których w poprzednim sezonie wzięło udział 50 placówek z całej Warszawy, a w prawie 200 rozegranych meczach uczestniczyło ponad 700 zawodniczek i zawodników. Wspólnie z UNIQA możemy jeszcze szerzej zachęcać dzieci i młodzież do aktywnego spędzania wolnego czasu, ale też uczyć organizacji czasu, pracy w drużynie czy rywalizacji na boisku. A przede wszystkim podejścia fair play, zarówno w sporcie jak i w codziennym życiu – mówił Łukasz Sekuła, wiceprezes zarządu Legii Warszawa Sekcji Koszykówki.
„Wrzuć hejt do kosza!” – to sztandarowe hasło rozpoczynającego się właśnie Strategicznego Partnerstwa nad projektami młodzieżowymi marki @UNIQAPolska z @LegiaKosz.@LegiaKosz X @UNIQAPolska – Gramy razem!
Szczegóły: https://t.co/ujRpdQzp1f#plkpl pic.twitter.com/6ZoFaXAvZL— Legia Kosz (@LegiaKosz) September 18, 2023
Wrzuć hejt do kosza
W ramach współpracy UNIQA obejmie patronatem Warszawskie Mistrzostwa Szkół Średnich oraz ufunduje nagrody dla zawodników w kategorii fair play. Dzieci pracowników ubezpieczyciela będą mogły wystąpić w tzw. „Dziecięcej Eskorcie” podczas meczów rozgrywanych w charakterze gospodarza w ekstraklasie koszykówki mężczyzn. Firma zorganizuje także dla uczestników Akademii Koszykówki warsztaty dotyczące radzenia sobie z hejtem w internecie, które wpisują się w szerszy wspólny projekt „Wrzuć hejt do kosza”.
– Od kilku lat konsekwentnie koncentrujemy się na pomaganiu ofiarom hejtu w internecie, wspieramy ich w radzeniu sobie ze skutkami tego zjawiska i edukujemy, bo wierzymy, że wielu zachowaniom można zapobiec. Partnerstwo z koszykarską Legią wpisuje się w nasze dotychczasowe działania społeczne. Poprzez tę współpracę pokazujemy, że wolny czas można spędzać nie tylko w sieci, ale właśnie off-line, np. trenując. Promujemy sport, bo niesie dobre wartości i pomaga w radzeniu sobie w trudniejszych sytuacjach – tłumaczyła Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.