06.09.2023 01:23

Gratka dla kibiców reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

4 września w sklepach Biedronka pojawiła się nowa linia produktów Go Active z logotypem reprezentacji Polski, a także hasłem: łączy nas najlepszy skład. To efekt długofalowej współpracy Polskiego Związku Piłki Nożnej i sieci Biedronka, wieloletniego partnera biznesowego federacji.

Gratka dla kibiców reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

Produkty z nowej serii Go Active są sygnowane logotypem reprezentacji Polski, który znajduje się na etykietach napojów izotonicznych, wód witaminowych, a także żeli energetycznych. W działaniach promocyjnych i komunikacyjnych marka Biedronka będzie wykorzystywać grupowy wizerunek reprezentantek oraz reprezentantów Polski, w tym między innymi Wojciecha Szczęsnego, Piotra Zielińskiego i Ewy Pajor.

– Po 13 latach wspierania polskiej piłki, Biedronka jeszcze bardziej rozszerza swoją współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, wprowadzając do sprzedaży produkty linii Go Active sygnowane logotypem reprezentacji Polski. Są to produkty idealne zarówno dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak i dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących aktywny tryb życia. Tym samym demokratyzujemy dostęp do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych. Wierzymy, że najlepszy skład produktów Go Active nie tylko przyczyni się do sukcesów na największych stadionach, ale również przypadnie do gustu milionom klientów Biedronki – mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.

Polski Związek Piłki Nożnej na początku czerwca przedstawił nową strategię biznesową. Jednym z jej kluczowych założeń jest indywidualne i proaktywne podejście do współpracy sponsoringowej oraz maksymalizowanie korzyści wynikających z kontraktów łączących federację z jej partnerami. Elementem współpracy z Biedronką od lat są produkty z wizerunkiem zawodników reprezentacji. Efektem ostatnich miesięcy pracy jest nowa linia Go Active sygnowana logotypem reprezentacji Polski, dystrybuowana w ponad 2500 sklepów sieci i dostępna tylko w Biedronce.

– Rozwinięcie współpracy z siecią Biedronka, czyli wieloletnim sponsorem, to element realizacji naszej nowej strategii biznesowej, maksymalizujący synergię biznesową partnerów, a także potwierdzenie, że relacje na linii biznes – sport nie muszą ograniczać się tylko do standardowych działań. Razem szukamy nowych rozwiązań, dlatego w kolejnych miesiącach na półkach sieci sklepów Biedronka pojawią się też kolejne produkty, konsultowane z dietetyczką kadry kobiet oraz dietetykiem i szefem kuchni reprezentacji, które znajdą uznanie wśród naszych kibiców – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa seria Go Active to najwyższej jakości produkty, które zaspokoją potrzeby osób aktywnych fizycznie i prowadzących zdrowy styl życia. Z reprezentacją Polski łączy je bowiem nie tylko jej logotyp, ale również najlepszy skład, który pozwala na odpowiednie skomponowanie diety i dostarczenie organizmowi niezbędnych składników oraz witamin. Nowa linia produktów Go Active zawiera trzy rodzaje napojów izotonicznych i żele energetyczne w dwóch wersjach smakowych. W skład serii wchodzą również trzy warianty funkcjonalne wody witaminowej.

Wprowadzeniu brandowanej linii na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się 7 września, w dniu meczu Polska – Wyspy Owcze. Obejmie m.in. outdoor, animacje na bandach LED, działania w social mediach czy działania merchandisingowe. Stworzona została również specjalna strona internetowa www.najlepszysklad.com, na której znajdą się wszystkie niezbędne informacje dotyczące najnowszych produktów Go Active.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing