05.09.2023 14:45

Dekada współpracy licencyjnej PZPN i Interdruk S.A.

W tym roku Polski Związek Piłki Nożnej oraz Interdruk S.A., wiodący producent artykułów szkolnych i biurowych, obchodzą dziesięciolecie współpracy licencyjnej. Z okazji tej okrągłej rocznicy redakcja Łączy nas piłka odwiedziła fabrykę w Garwolinie i sprawdziła jak wygląda produkcja produktów licencyjnych PZPN - tym razem nowych puzzli z reprezentacją Polski.

Dekada współpracy licencyjnej PZPN i Interdruk S.A.

Interdruk S.A. powstała w 1991 roku i od lat jest niekwestionowanym liderem w produkcji artykułów szkolno-biurowych. Od 2013 roku Interdruk jest Oficjalnym i pierwszym Licencjobiorcą PZPN. W ciągu dziesięcioletniej współpracy Partnerzy stworzyli razem tysiące produktów promujących reprezentację Polski i hasło „Łączy nas piłka”. Produkty te dystrybuowane są w całej Polsce, łącząc wszystkie pokolenia kibiców piłkarskich. W portfolio produktów licencyjnych Interdruk znajdują się stale zeszyty, teczki, bloki techniczne i rysunkowe, puzzle, plakaty, kolorowanki, kalendarze, planery, plany lekcji oraz wiele innych.

Pierwszy licencjobiorca PZPN nieustannie rozwija swoje możliwości produkcyjne. Te poznajemy szczegółowo w materiale wideo stworzonym przez redakcję Łączy nas piłka. Odwiedziliśmy z kamerą fabrykę  położoną w Garwolinie, zlokalizowaną 60 km od Warszawy, aby sprawdzić w jaki sposób powstają nowe odsłony puzzli z wizerunkami reprezentantów i reprezentantek Polski. LINK —> (TUTAJ).

Rozwój programu produktów licencyjnych jest naszą ambicją od początku jego powstania tj. od 2013 roku. O powodzeniu i sukcesie tego co robimy świadczą miliony produktów wprowadzonych na rynek, efektywne kampanie marketingowe, współprace z uznanymi firmami oraz docenienie ze strony UEFA oraz innych federacji piłkarskich. Siła i zasięg marki reprezentacji Polski to nasza przewaga, mamy świadomość, wiedzę jak ją rozwijać i jaką wartość oferować naszym partnerom. Dziesiąta rocznica współpracy z firmą Interdruk, która jest z PZPN od początku tego projektu, to powód do dumy, ale też odpowiedzialność za stały rozwój i podnoszenie standardów – powiedział Karol Tatar, Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu PZPN.

Program licencyjny Polskiego Związku Piłki Nożnej to kolekcja produktów z wizerunkami zawodników i zawodniczek reprezentacji Polski, logo drużyny narodowej i hasło „Łączy nas piłka”. Dla kibiców piłkarskich to znakomita okazja, by być jeszcze bliżej reprezentacji Polski, a dla producentów szansa na stworzenie wyjątkowych artykułów.

Tworząc swoje produkty na podstawie kompleksowego manuala licencyjnego, który zawiera aż siedem linii graficznych, licencjobiorcy PZPN mają możliwość wykorzystania na nich identyfikacji wizualnej najbardziej popularnej drużyny piłkarskiej w Polsce. Każdy produkt to gwarancja jakości i zgodności z wartościami piłki nożnej. Produkty licencyjne, w tym nowe puzzle dostępne są w oficjalnym Sklepie Kibica Reprezentacji Polski na sklep.laczynaspilka.pl.

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing