Hisense rozszerzył partnerstwo z UEFA i został globalnym sponsorem EURO 2024
Firma Hisense ogłosiła dzisiaj, podpisanie umowy jako globalny sponsor UEFA EURO 2024. Do podjęcia decyzji zachęciła ją wcześniejsza współpraca z europejską federacją w 2016 i 2020 roku oraz owocny sponsoring Mistrzostw Świata FIFA 2022. Hisense w ramach umowy zyska również prawa sponsorskie do europejskich kwalifikacji UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, docenił przedłużenie partnerstwa przez Hisense i skomentował: – Jestem zachwycony, że Hisense potwierdza swoje zaangażowanie w europejską piłkę nożną jako oficjalny partner UEFA EURO 2024, które będzie już trzecim z rzędu wspólnym EURO. Ich technologie pomagają uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i przyjemną dla fanów na całym świecie.
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnego rozwoju Hisense i budowania rozpoznawalności marki na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat znajomość marki Hisense poza Chinami wzrosła prawie dwukrotnie, a sponsoring i powiązania z turniejami znacząco przyczyniły się do wzrostu świadomości marki za granicą o 25 punktów procentowych.
Hisense has been actively engaged in sports marketing for 15 years, establishing a global presence in production, marketing, and local communication.
This remarkable journey has garnered the unwavering trust of our esteemed consumers and partners alike, reflecting our… pic.twitter.com/kvuFcW7bev
— Hisense (@HisenseGlobal) September 1, 2023
Po ogłoszeniu informacji na temat sponsoringu UEFA EURO 2024 Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, zauważył w czasie swojego wystąpienia na targach IFA 2023: –Sponsoring sportowy jest świetnym sposobem na budowanie zaufania do naszej marki. Dzięki niemu Hisense jest w stanie nawiązać relacje z konsumentami na całym globie. Aby kontynuować wzrost rozpoznawalności marki, Hisense zapewni fanom na całym świecie wyjątkowe wrażenia podczas oglądania UEFA EURO 2024.
Od energooszczędnych telewizorów laserowych po globalne inicjatywy na rzecz ochrony środowiska, Hisense inwestuje w innowacje dostarczając konsumentom bardziej ekologicznych produktów, które ułatwiają prowadzenie zdrowego stylu życiu.
Hisense is now the official partner of UEFA EURO 2024™, with heartfelt blessings from UEFA President Mr. Aleksander Čeferin setting the tone and expectations for this collaboration. 🏆#EURO2024 #Hisense #GoTechAndBeyond #TheScenarioDrivenFutureofTech pic.twitter.com/wQMPT73Ufs
— Hisense (@HisenseGlobal) September 1, 2023
Przez lata firma Hisense nieustannie dążyła do nawiązania głębokich relacji z konsumentami na całym świecie, bez względu na to, gdzie mieszkają i jakim językiem mówią, aby lepiej zrozumieć i zaspokoić indywidualne potrzeby większej liczby użytkowników. Poprawiając tym samym jakość i doświadczenia związanie z ich codziennym życiem.