FIBA łączy siły z Venly. Uruchomiono cyfrowe kolekcje mistrzostw świata w koszykówce
Szwajcarski MIES, FIBA i dostawca technologii blockchain Venly dają fanom możliwość pielęgnacji swojej miłości do sportu poprzez zakup cyfrowych oficjalnych przedmiotów kolekcjonerskich NFT FIBA Basketball World Cup 2023.
Oferowane po raz pierwszy na flagowym wydarzeniu FIBA, będą doskonałą pamiątką z turnieju, który rozpoczęły się w piątek 25 sierpnia i odbywają się po raz pierwszy w trzech krajach na Filipinach, Japonii i Indonezji.
Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie NFT obejmują:
Fan’s Frenzy: najpopularniejszy cyfrowy przedmiot kolekcjonerski, służący jako pamiątka z FIBA Basketball World Cup 2023. Idealny dla fanów koszykówki i kolekcjonerów.
Duma narodowa: dzięki 32 unikalnym wzorom te cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie poszczególnych drużyn narodowych, które biorą udział w zawodach.
Ultimate Courtside: ograniczony do zaledwie 1500 sztuk, oferuje fanom wgląd w historię koszykówki.
Golden Glory: jedyny w swoim rodzaju cyfrowy projekt kolekcjonerski. Jest to wyjątkowy zrzut dla posiadaczy cyfrowego kolekcjonera „National Pride” ze zwycięskiego kraju.
Fani chętni do zakupu mogą to zrobić w bardzo prosty sposób, przechodząc do sklepu Shopify FIBA Basketball World Cup NFT. Kupujący mogą ubiegać się o użyteczność za pośrednictwem platformy z tokenami.
– Ta współpraca stanowi ekscytującą konwergencję sportu i najnowocześniejszej technologii. Płynnie dostosowując się do naszej misji wzmacniania pozycji marek i platform poprzez blockchain – powiedział Tim Dierckxsens, CEO i współzałożyciel Venly i dodał: – Tworząc wyjątkową przestrzeń dla fanów, aby świętować ich wspólną pasję do koszykówki, nie tylko udostępniamy blockchain, ale także zmieniamy sposób, w jaki fani angażują się w ten sport. Podkreśla to nasze zaangażowanie w jedność, innowacje i nieograniczony potencjał technologii blockchain i jesteśmy bardzo wdzięczni Outro Consulting za pomoc w stworzeniu tej możliwości – zaznaczył Dierckxsens.
Frank Leenders, dyrektor generalny FIBA ds. mediów i usług marketingowych podziela zdanie Dierckxsensa: – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z Venly, aby zaoferować fanom te cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie. Posiadanie tych kolekcjonerskich zasobów cyfrowych podkreśla, w jaki sposób FIBA wykorzystuje innowacje i technologię. Nie tylko umożliwią one fanom na całym świecie dostęp do nowych produktów, ale także pomogą zwiększyć zainteresowanie mistrzostwami świata w koszykówce FIBA 2023, które wystartowały 25 sierpnia.
fot. fiba.basketball