26.08.2023 11:31

FIBA łączy siły z Venly. Uruchomiono cyfrowe kolekcje mistrzostw świata w koszykówce

Szwajcarski MIES, FIBA i dostawca technologii blockchain Venly dają fanom możliwość pielęgnacji swojej miłości do sportu poprzez zakup cyfrowych oficjalnych przedmiotów kolekcjonerskich NFT FIBA Basketball World Cup 2023.

FIBA łączy siły z Venly. Uruchomią cyfrowe kolekcje mistrzostw świata w koszykówce

Oferowane po raz pierwszy na flagowym wydarzeniu FIBA, będą doskonałą pamiątką z turnieju, który rozpoczęły się w piątek 25 sierpnia i odbywają się po raz pierwszy w trzech krajach na Filipinach, Japonii i Indonezji.

Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie NFT obejmują:

Fan’s Frenzy: najpopularniejszy cyfrowy przedmiot kolekcjonerski, służący jako pamiątka z FIBA Basketball World Cup 2023. Idealny dla fanów koszykówki i kolekcjonerów.

Duma narodowa: dzięki 32 unikalnym wzorom te cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie poszczególnych drużyn narodowych, które biorą udział w zawodach.

Ultimate Courtside: ograniczony do zaledwie 1500 sztuk, oferuje fanom wgląd w historię koszykówki.

Golden Glory: jedyny w swoim rodzaju cyfrowy projekt kolekcjonerski. Jest to wyjątkowy zrzut dla posiadaczy cyfrowego kolekcjonera „National Pride” ze zwycięskiego kraju.

Fani chętni do zakupu mogą to zrobić w bardzo prosty sposób, przechodząc do sklepu Shopify FIBA Basketball World Cup NFT. Kupujący mogą ubiegać się o użyteczność za pośrednictwem platformy z tokenami.

Ta współpraca stanowi ekscytującą konwergencję sportu i najnowocześniejszej technologii. Płynnie dostosowując się do naszej misji wzmacniania pozycji marek i platform poprzez blockchain – powiedział Tim Dierckxsens, CEO i współzałożyciel Venly i dodał: – Tworząc wyjątkową przestrzeń dla fanów, aby świętować ich wspólną pasję do koszykówki, nie tylko udostępniamy blockchain, ale także zmieniamy sposób, w jaki fani angażują się w ten sport. Podkreśla to nasze zaangażowanie w jedność, innowacje i nieograniczony potencjał technologii blockchain i jesteśmy bardzo wdzięczni Outro Consulting za pomoc w stworzeniu tej możliwości – zaznaczył Dierckxsens.

Frank Leenders, dyrektor generalny FIBA ds. mediów i usług marketingowych podziela zdanie Dierckxsensa: – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z Venly, aby zaoferować fanom te cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie. Posiadanie tych kolekcjonerskich zasobów cyfrowych podkreśla, w jaki sposób FIBA wykorzystuje innowacje i technologię. Nie tylko umożliwią one fanom na całym świecie dostęp do nowych produktów, ale także pomogą zwiększyć zainteresowanie mistrzostwami świata w koszykówce FIBA 2023, które wystartowały 25 sierpnia.

fot. fiba.basketball

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing