18.08.2023 13:38

Sportowo, Kulturalnie, Lokalnie. Wiemy, kto powalczy o dofinansowanie Lotto

Trwa druga edycja programu Sportowo Kulturalnie Lokalnie. W piątek ogłoszono wyniki pierwszego etapu konkursu, a także wytypowano jednostki i organizacje, których projekty infrastrukturalne zostały zakwalifikowane do finałowego głosowania.

Sportowo Kulturalnie Lokalnie, wiemy, które projekty przeszły do kolejnego etapu

Na podstawie merytorycznej oceny, wykonanej przez zespół ekspertów, zarząd Fundacji LOTTO wskazał 89 wniosków (do 6 w każdym województwie), które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu. Pełna lista wniosków przechodzących do drugiego etapu jest do pobrania poniżej.

Wyniki głosowania w konkursie Sportowo Kulturalnie Lokalnie

 

Fundacja Lotto

W ramach konkursu Fundacja LOTTO im. H. Konopackiej będzie wspierać realizacje projektów infrastrukturalnych poprzez udzielenie darowizn pieniężnych w wysokości od 50 000 zł do 200 000 zł na budowę lub remont oraz zakup niezbędnego wyposażenia obiektów sportowych i kulturalnych.

Pula nagród w aktualnej edycji wynosi po 300 000 zł w każdym województwie.

Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej aktywnie wspiera promocję sportu i kultury. Fundacja zdecydowała o zorganizowaniu konkursu  „Sportowo Kulturalnie Lokalnie”, w ramach którego wspiera budowę lub remont i uzupełnienie wyposażenia infrastruktury sportowej lub kulturalnej w każdym województwie na terenie Polski. Ponieważ sami mieszkańcy najlepiej wiedzą, co jest potrzebne, a czego brakuje w ich najbliższej okolicy, przy realizacji konkursu brane są pod uwagę zgłoszenia potrzeb infrastrukturalnych, poprzez stronę www.gramywygrywamy.pl, a dofinansowanie otrzymują te inwestycje, które w drugim etapie konkursu uzyskują najwięcej głosów. W 2022 roku odbyła się pierwsza edycja, do której zgłoszonych zostało 540 inwestycji a w drugim etapie konkursu oddano blisko cztery miliony głosów. Widząc ogromne zaangażowanie społeczeństwa w rozwój lokalnej infrastruktury, Fundacja LOTTO zdecydowała o ogłoszeniu kolejnej edycji programu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing