06.08.2023 23:55

Trudny początek Clout MMA. Fani są wściekli i żądają zwrotu pieniędzy

W sobotę 5 sierpnia odbyła się premierowa gala Clout MMA 1. Niestety internauci nie będą dobrze wspominali debiutu nowej federacji freakfightowej w Polsce. Fani, a także dziennikarze są zbulwersowani awariami w trakcie transmisji gali. Część widzów żąda zwrotu pieniędzy, które przeznaczyli na zakup PPV.

Trudny początek Clout MMA. Fani są wściekli i żądają zwrotu pieniędzy

Federacja Clout MMA niedawno weszła na rynek. Jej głównymi ambasadorami są influencerka Lexy Chaplin oraz były reprezentant Polski w piłce nożnej – Sławomir Peszko. Fani MMA w naszym kraju zacierali ręce na myśl o walkach, które były zaplanowane. Ostatecznie okazało, że nie wszystkie pojedynki internauci mogli zobaczyć. Zaledwie pół godziny przed startem gali doszło do awarii serwerów. Kłopoty techniczne zażegnano, ale wróciły one w trakcie transmisji gali.

Nic dziwnego, że to rozzłościło fanów, którzy zapłacili za Pay Per View. „To, co żeście naprawili, już zdechło, drogie Clout MMA” – grzmiał na Twitterze dziennikarz Sport.pl, Jakub Seweryn. Następnie żurnalista opublikował kolejny dosadny komentarz. „Nieoczekiwany błąd to popełnili wszyscy, co u Was PPV kupili. Porażka jak Peszki z taksówkarzem” – podsumował Seweryn.

„Bawi mnie wytłumaczenie Kaniowskiego: „Bo jesteśmy nową federacją i są problemy”. To zwykła, populistyczna wymówka…. Clout powinno wziąć to na klatę i puścić całą galę na YouTube. Zawinili, że nie przygotowali zaplecza technicznego i tyle” – zauważył Maciej Łanczkowski z „Piłka Nożna”.

„(…) Ciekawi mnie ilu ludziom udało się kupić ppv, bo karta walk przy tylu pojedynkach to pewnie 5mln+. Współczuję” – dorzucił na Twitterze Sylwester Wardęga.

Federacja Clout MMA wydała w tej sprawie komunikat. „Każda reklamacja dotycząca problemów z transmisją PPV gali CLOUT MMA 1 będzie rozpatrzona indywidualnie, a wydłużony dostęp do VOD jest dodatkowym benefitem dla wszystkich użytkowników” – czytamy na profilu federacji na Twitterze.

fot. Youtube.com

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing