26.07.2023 16:44

To już ponad dekada. Współpraca Lecha Poznań z browarem przedłużona

Dwie marki z serca Wielkopolski – Lech Poznań oraz Lech Pils kontynuują współpracę. Nowa umowa została przedłużona o dwa lata. Lech Pils pozostaje sponsorem głównym klubu z Bułgarskiej. Poinformowały o tym obie strony.

Współpraca Lecha Poznań z Lech Pils została przedłużona.

To już ponad dziesięć lat współpracy pomiędzy obiema markami. Pierwsza umowa została bowiem ogłoszona latem 2012 roku, a w tym czasie przeprowadzony został szereg wspólnych akcji skierowanych przede wszystkim do kibiców. Były to m.in. Wuchta Wrażeń w Skyboxie Pilsa, zwiedzanie browaru, spotkania z byłymi graczami, np. Jarosławem Araszkiewiczem czy plebiscyt na niebiesko-białą flagę zorganizowany z okazji 100-lecia Kolejorza. Najważniejszym przedsięwzięciem w historii dotychczasowej współpracy było jednak „Stawianie Legendy na Stacji Bułgarska”, czyli odrestaurowanie i przewiezienie historycznego parowozu Ty51-183 przed poznański stadion.

Bardzo się cieszymy z faktu, że obie strony kontynuują swoją współpracę – powiedział Marcin Grotkiewicz, dyrektor działu B2B Lecha Poznań. – To już ponad dziesięć lat wspólnych działań, a w tym czasie mieliśmy okazję przeżyć bardzo wiele, m.in. dwa mistrzostwa Polski dla Kolejorza czy piękne europejskie mecze. Liczymy na to, że kolejne lata będą jeszcze bardziej owocne dla obu marek – dodał.

Marka Lech Pils nadal będzie widoczna na koszulkach meczowych piłkarzy Kolejorza, a jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika. Dodatkowo Lech Pils będzie obecny w przestrzeniach poznańskiego obiektu oraz na grafikach w social mediach – marka jest bowiem sponsorem dnia meczowego.

fot. Lech Poznań

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing