21.07.2023 12:30

Kolejny duży partner PKO Ekstraklasy

Ekstraklasa SA pozyskała kolejnego znaczącego sponsora dla najwyższej piłkarskiej ligi w Polsce. Jest nim Engelbert Strauss, niemiecki producent odzieży roboczej, jedna z czołowych firm w tej branży na świecie, a także oficjalny partner EURO 2024.

PKO Ekstraklasa pochwaliła się kolejnym sponsorem

Engelbert Strauss jest jednym z wiodących światowych producentów odzieży roboczej, użytkowej i ochronnej. Produkty Strauss osiągnęły status kultowych wśród fanów. Jako jeden z pięciu największych sprzedawców internetowych w Niemczech, Strauss od dziesięcioleci pozostaje liderem w zakresie personalizacji i brandingu. Engelbert Strauss od lat też wspiera sport – jest m.in. oficjalnym partnerem UEFA Ligi Europy i Ligi Konferencji, a także partnerem mistrzostw Europy, które odbędą się w Niemczech w 2024 r. Oprócz wspierania sportu, firma ma na koncie wiele innych przedsięwzięć – np. ubrała w odzież roboczą ekipę Metalliki obsługującą trasę koncertową zespołu.

– Witamy Engelbert Strauss w gronie partnerów Ekstraklasy. To dla nas duża radość i zaszczyt, że nasza liga będzie współpracować ze znanym mecenasem europejskiego sportu, partnerem niemieckiej reprezentacji, klubów piłkarskich i wielu wydarzeń sportowych. Popularność rozgrywek Ekstraklasy w Polsce oraz emocje, jakie towarzyszą meczom, stwarzają wyjątkowe szanse budowania rozpoznawalności marek. Bardzo się cieszymy, że Engelbert Strauss od tej pory będzie korzystał z tych możliwości, by we współpracy z nami dalej rozwijać swoją obecność w Polsce – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Ekstraklasa to pierwszorzędna liga z bogatym dorobkiem. To coś, co dzielimy jako nowi partnerzy. Strauss to marka stworzona dla mistrzów. W Polsce jesteśmy młodzi – ale już zdobywamy stałych fanów – powiedział, dyrektor generalny i szef marki Strauss, Henning Strauss.

Umowa Ekstraklasy z Engelbert Strauss obejmuje trzy lata – od rozpoczynającego się właśnie sezonu ligowego do końca sezonu 2025/26. W zamian za wspieranie rozgrywek głównej polskiej ligi futbolowej firma zyskała różnego rodzaju prawa marketingowe, w tym obecność na grafikach podczas transmisji 306 meczów rocznie i branding na ekstraklasowych stadionach.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing