19.07.2023 13:04

Jak Canal+ pokaże PKO Ekstraklasę? „Sporo nowości dla kibiców”

Już w piątek wracają piłkarskie emocje związane z PKO Ekstraklasą. Wszystkie mecze naszej ligi będzie można zobaczyć w kanałach Canal +. – W tym sezonie będziemy więc prowadzić wiele różnych akcji przyciągających do PKO BP Ekstraklasy nowych kibiców, w tym również tych młodszych, ze świata online – powiedział nam Paweł Nowak z działu marketingu stacji.

Szymon Marciniak został włączony w działania promocyjne Canal +

Już w najbliższy piątek, 21 lipca, wystartuje nowy sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy. Przed kibicami 34 ligowe kolejki, 306 meczów i ponad 27 540 minut emocji. Wszystkie mecze nowego sezonu PKO BP Ekstraklasy będzie można obejrzeć tylko w CANAL+ oraz w serwisie streamingowym CANAL+ online. Do oglądania spotkań zachęca bohater nowej kampanii reklamowej CANAL+, najlepszy piłkarski sędzia świata – Szymon Marciniak.

Kampania reklamowa CANAL+ rozpoczynająca sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy 2023/24 wystartowała 17 lipca i potrwa do końca września. Kampania obejmuje działania online i offline oraz PR. Opiera się przede wszystkim na działaniach digitalowych, w tym social mediach oraz OOH. Ważnym elementem kampanii będzie także współpraca z wybranymi influencerami oraz aktywności promocyjne w punktach sprzedaży CANAL+.

Wszystkie mecze nowego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy będzie można obejrzeć tylko w CANAL+ oraz w serwisie streamingowym CANAL+ online. W gronie komentatorów PKO BP Ekstraklasy w sezonie 2023/24 znaleźli się między innymi Adam Marchliński, Bartosz Gleń, Marcin Rosłoń, Piotr Glamowski, Robert Skrzyński, Michał Mitrut oraz Rafał Dębiński. Stałymi ekspertami PKO BP Ekstraklasy w CANAL+ będą między innymi Tomasz Wieszczycki, Kamil Kosowski, Michał Żewłakow czy Adam Szała.

 

Nowy sezon piłkarskiej Ekstraklasy to także nowe odsłony popularnych programów i magazynów. Ligowy weekend otwierać będzie „SUPERPIĄTEK”, na sobotnie wieczory zaplanowane jest podsumowanie piątkowo-sobotnich meczów w magazynie „LIGA+”. W niedzielę w najlepszym ligowym magazynie w Polsce – „LIGA+ EXTRA” –  Krzysztof Marciniak oraz Bartosz Gleń poruszą najważniejsze tematy każdej kolejki. Na koniec każdej serii gier, w poniedziałkowy wieczór, CANAL+ zaproponuje widzom lżejsze spojrzenie na weekendowe mecze w programie Filipa Surmy „Ekstraklasa po Godzinach”.

Jeśli chodzi o nowości, to będzie ich kilka, ale o tym będzie informować na bieżąco. Można spodziewać się nowych formatów telewizyjnych, YouTubowych oraz serialowych. Chcemy oferować widzom jak najciekawszą i jak najszerszą ofertę. W tym sezonie będziemy prowadzić wiele różnych akcji przyciągających do PKO BP Ekstraklasy nowych kibiców, w tym również tych młodszych, ze świata online. Stąd m.in. pomysł na udostępnienie meczu na YouTube – powiedział nam Paweł Nowak z działu marketingu Canal +.

Dopełnieniem oferty telewizyjnej (CANAL+) oraz streamingowej (CANAL+ online) będą w tym sezonie także formaty dostępne w kanałach Social Media CANAL+. Internauci będą mogli śledzić bieżące wydarzenia ekstraklasowe w takich programach  jak „Liga gra” oraz „Piłkarski Młyn. W dalszym ciągu na kanale YouTube CANAL+ SPORT pojawiać się będzie cykl felietonów wideo Mateusza Rokuszewskiego pt. „Roki wyjaśnia”, a także skróty meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing