18.07.2023 07:43

Widzew zaprezentował nowe stroje. Postawił na klasykę

Klasyczna czerwień i dostojne złoto - wybierz sam, noś z dumą i reprezentuj Widzew Łódź - na stadionie i gdziekolwiek chcesz! Nowe koszulki pierwszej drużyny trafiły do sprzedaży w oficjalnym sklepie czterokrotnego mistrza Polski – poinformował klub PKO Ekstraklasy.

Widzew zaprezentował nowe stroje

Koszulki domowe to prawdziwy klasyk, z dominująca czerwienią i białymi detalami. Trykot posiada tłoczoną datę „1910”, z dekoltem i rękawkami wykończonymi czerwono-biało-czerwonymi paskami elastycznego materiału. Koszulki są lekkie i wygodne, wykonane z materiału dobrej jakości. Będą doskonale układać się na dowolnej sylwetce.

Herb klubu z al. Piłsudskiego 138 jest znany w całym kraju i Europie, mieni się pięknym, złotym kolorem. Jego barwa zainspirowała do wykonania drugiego, wyjazdowego kompletu strojów meczowych. Element herbu, a konkretnie charakterystyczny, płonący znicz olimpijski został wytłoczony na koszulce drugiego kompletu strojów. Trykoty zostały wykończone paskami z czarnymi detalami. Barwa koszulki była inspirowana odcieniem herbu ze sztandaru Robotniczego Towarzystwa Sportowego, który przed ponad 60 laty był wyszywany metalową, połyskującą złotą nitką.

Wszystkie modele koszulek wykonano z najwyższą starannością i dbałością o detale. Na obu modelach koszulek znajduje się pasek osłaniający szew, zdobiony hasłem „Widzew gra do końca, zawsze” – nawiązującym do słynnego komentarza dziennikarza Jacka Laskowskiego, kwitującego w ten sposób odmianę wyniku w słynnym, wyjazdowym spotkaniu z Legią Warszawa, który Widzewiacy wygrali 3:2, odmieniając wynik w samej końcówce spotkania.

W poniedziałek, 17 lipca, o godz. 19:10 koszulki trafiły do sprzedaży online w sklepie internetowym Widzewa Łódź. Już jutro, we wtorek 18 lipca, od godz. 11:00, kibice będą mogli zakupić je w siedzibie sklepu przy al. Piłsudskiego 138. W pierwszej partii na sklepowe półki, zarówno stacjonarne oraz internetowe, trafi łącznie 1500 koszulek w obu wariantach kolorystycznych. Jednocześnie możemy potwierdzić, że do Polski zmierza już kolejna partia trykotów, a przy wysokim zainteresowaniu klub zagwarantował sobie możliwość szybkiego zwiększenia zamówienia.

„Cena koszulek meczowych w wersji podstawowej, wyłącznie ze sponsorami Klubu i bez rabatów, wyniesie 299 zł. By wyjść naprzeciw oczekiwaniom kibiców informujemy, że przez pierwszy tydzień sprzedaży (od poniedziałku 17 lipca do poniedziałku 24 lipca) wszyscy kibice mogą liczyć na zniżkę maksymalną zniżkę w wysokości 15% za koszulkę z personalizacją oraz logotypami PKO Bank Polski Ekstraklasy lub pełnym pakietem brandingu” – czytamy w komunikacie klubu.

Ze specjalnych rabatów, w wysokości 10 i 5%, mogą korzystać odpowiednio posiadacze karnetów na mecze domowe w Sercu Łodzi oraz członkowie Klubu 1910, wspierający Wielką Orkiestrę Widzewskiej Pomocy.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing