Pięciokrotny mistrz świata w szachach uczestnikiem kampanii reklamowej marki Subway
Subway angażuje Viswanathana Ananda do kampanii reklamowej związanej z promocją własnego produktu.
Międzynarodowa restauracja typu fast food o nazwie Subway zaprezentowała nową kampanię reklamową z udziałem pięciokrotnego mistrza świata w szachach, Viswanathana Ananda.
Subway, wielonarodowa amerykańska sieć fast foodów, znana jest z kanapek, wrapów, sałatek i napojów. W 1965 roku Peter Buck i Fred DeLuca założyli firmę Subway w Bridgeport w stanie Connecticut jako Pete’s Super Submarines. Rozwój nastąpił, gdy Subway ogłosiło wprowadzenie „Hotsellerów”, zestawu ośmiu Subs, których celem jest zwiększenie atrakcyjności marki w kraju. Akcja, która zostanie dobrze przyjęta przez klientów w Indiach. Indyjski mistrz szachowy często publikował zabawne posty na Twitterze, zanim Subway wprowadził swoje „Hotsellery”, co przyciągnęło uwagę wielu mediów.
Rook Rook Rook arey baba Rook 🎶🎶 https://t.co/mVVDAeKjcs
— Viswanathan Anand (@vishy64theking) July 10, 2023
Firma rozpoczęła promocję. Anand jest pokazany w filmie jako klient wchodzący do restauracji Subway. Ma problem ze swoim zamówieniem, poci się, próbując wszystko rozgryźć. Wiele razy zastanawia się nad składnikami, zanim zdecyduje się opuścić sklep, ponieważ nie może wymyślić idealnej kanapki. Aby zapewnić klientom wygodny dostęp, lektor przedstawia Hotsellerów i opisuje, w jaki sposób można zamówić produkt.
Admin paneer sub khaane gaya tha 😅 pic.twitter.com/4BqLUX3LdU
— Viswanathan Anand (@vishy64theking) July 10, 2023
Mayur Hola, dyrektor ds. marketingu Culinary Brands, powiedział: „Przez ostatnie sześć do siedmiu miesięcy milczeliśmy. W tym czasie trochę zmieniliśmy menu. Zachowaliśmy rzeczy, które ludzie lubią, i odpuściliśmy to, czego ludzie nie lubią. Otwieramy również wiele sklepów w całym kraju. Otwieramy lub nabywamy sklep prawie co drugi dzień . Mieliśmy problem z utrzymaniem takiego samego ruchu w Subway w Indiach i chcemy ogólnie uczynić Subway bardziej dostępnym. Nasze zamówienia w większych miastach znamy na pamięć, ale w małym mieście, gdzie nie ma zbyt wiele ekspozycji, jest to wyzwanie. Ci klienci szukają szybkiej opcji.