07.07.2023 09:02

Zmiany w zespole komunikacji i sponsoringu Ekstraklasy SA

Managerem Biura Prasowego w Ekstraklasie został Dominik Mucha, były dziennikarz sportowy i współpracownik Ekstraklasy w ostatnich latach. Odpowiedzialny dotąd za ligową komunikację z mediami Bartosz Orzechowski przeszedł na nowe stanowisko w strukturach spółki - Managera ds. E-sportu i Projektów Specjalnych. Do zespołu marketingu Ekstraklasy dołączył także Marek Kubisiak odpowiedzialny za sponsoring.

Z raportu przygotowanego przez Grant Thornton we współpracy z Ekstraklasą można odczytać interesujące dane. Zajmijmy się rankingiem przychodów klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce.

– Zmiany w zespole komunikacji Ekstraklasy pozwolą nam jeszcze lepiej funkcjonować w tym niezwykle ważnym dla całej ligi obszarze i rozwijać kluczowe projekty. Cieszymy się, że dołącza do nas Dominik Mucha, osoba doświadczona i rozpoznawalna w środowisku dziennikarskim. Dominik już współpracował z Ekstraklasą w ostatnich latach, więc doskonale zna wyzwania, które stoją przed ligą. Jestem przekonany, że bardzo dobrze odnajdzie się w nowej roli. Bartosz Orzechowski będzie kontynuował prowadzenie naszego projektu e-sportowym, w który jest zaangażowany od kilku lat. Na tym polu Ekstraklasa nadal może się rozwijać i docierać do wciąż nowych odbiorców z młodego pokolenia, co ma kluczowe, długofalowe znaczenie dla ligi – podkreślał Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży. – Cieszy mnie również powiększenie naszego zespołu o doświadczonego menedżera, Marka Kubisiaka, który wspiera naszą aktywność na poziomie współpracy z partnerami komercyjnymi ligi – dodaje.

Dominik Mucha jest byłym dziennikarzem „Przeglądu Sportowego”. Współpracował także z Eleven Sports oraz radiem Weszło FM. Przez ostatnie lata pracował w agencji PR Spot, gdzie zajmował się dbaniem o wizerunek i komunikacją strategiczną partnerów z obszaru marketingu sportowego i biznesowego. W Ekstraklasie będzie kierował pracami Biura Prasowego, odpowiadał za public relations oraz wewnętrzną komunikację spółki.

Bartosz Orzechowski z Ekstraklasą związany jest od lutego 2017 roku. W ostatnich latach odpowiadał za komunikację spółki oraz najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Od kilku lat prowadzi także esportowy projekt ligi – Ekstraklasa Games, a więc największy turniej na polskiej scenie FIFA / EA SPORTS FC. W nowej funkcji Managera ds. E-sportu i Projektów Specjalnych będzie się też zajmował CSR-em i projektami eventowymi ligi.

Marek Kubisiak – nowy Manager ds. Sponsoringu w Ekstraklasie – w przeszłości związany był z m.in. z marką 4F oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W obu tych miejscach odpowiadał za tematy związane z pozyskiwaniem i obsługą kontraktów sponsorskich.

W Departamencie Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy za poszczególne obszary odpowiadają również: Małgorzata Głowik (marketing), Angelika Głuszek (social media), Katarzyna Napiórkowska (strategia i badania rynku), Wojciech Bajak (dane statystyczne i redakcja) oraz Daniel Kobyłka (strona www, aplikacja mobilna).

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing