03.07.2023 13:50

Golf Channel Polska rozszerzy tematykę!

Nowe władze wprowadzają zmiany w ofercie programowej stacji. Właściciel wspomina o poszerzeniu ramówki w wielu aspektach, takich jak adresowanie ich większej ilości do mężczyzn, czy do miłośników sportu.

Golf Channel Polska z nowym właścicielem!

Grupa MWE, nowy właściciel Golf Channel Polska, wprowadza zmiany w ofercie programowej stacji. Michał Winnicki, właściciel firmy, mówi o poszerzeniu ramówki o więcej audycji adresowanych do mężczyzn, miłośników sportu i spędzania czasu na świeżym powietrzu.

Golf Channel Polska wystartował 18 marca 2017 roku. Powstał na licencji NBCUniversal oraz PGA Tour. Założycielami  kanału są Marek Sowa (w przeszłości wiceprezes sieci kablowej UPC Polska i prezes Agory) i Katarzyna Terej. W ramówce można znaleźć m.in. transmisje z turniejów golfowych PGA Tour, a także programy rozrywkowe, poradnikowe i edukacyjne dotyczące golfa. Atutem kanału jest zasięg techniczny. Golf Channel Polska jest dostępny na platformach cyfrowych Polsat Box i Canal+, a także w sieciach kablowych UPC Polska, Vectra i Multimedia Polska.

W połowie czerwca Golf Channel Polska poinformował na stronie internetowej, że ostatniego dnia miesiąca kanał zakończy działalność. Tłumaczono to m.in. wysoką inflacją, osłabieniem polskiej waluty i niepewnością na rynkach finansowych. Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy podał, że los stacji nie jest przesądzony, bo trwają rozmowy z inwestorem, który pozwoliłby na jej dalszą działalność. Kilka dni później Golf Channel Polska kupiła firma MWE Networks.

W skład Grupy MWE wchodzą kanały: Antena HD (dostępny w ogólnopolskim MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej), Power TV, Nuta TV, Nuta Gold, Top Kids, Junior Music, Home TV, Adventure, Filmax, Xtreme TV, Ultra TV 4K i TVC.  Ta ostatnia stacja do 2019 roku należała do TVN i nosiła nazwę NTL Radomsko. Po przejęciu przez firmę Winnickiego zmieniła nazwę na TVC.

Czy Golf Channel Polska też zmieni nazwę?  – Nie mamy obecnie planów rebrandingu. To bardzo prestiżowa, światowa marka ceniona przez sponsorów – zauważa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Winnicki.

Kanał może trafić do serwisów streamingowych

Winnicki zapowiada, że będzie pracował nad jeszcze lepszym zasięgiem technicznym kanału. – Udało nam się porozumieć ze wszystkimi operatorami. Golf Channel Polska będzie dalej dostępny we wszystkich poprzednich platformach. Sprzedaż reklam na lipiec jest już realizowana przez Biuro Reklamy Polsat Media. Rozpoczynamy rozmowy z pozostałymi operatorami płatnej telewizji, aby znacznie poszerzyć zasięg Golf Channel Polska w kablówkach oraz na platformach OTT .

 

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing