26.06.2023 12:39

Legia przedłuża kolejną współpracę sponsoringową!

Marka piwa Królewskie i klub piłkarski Legia Warszawa będą kontynuować trwającą już prawie 20 lat współpracę sponsoringową przez kolejne trzy sezony.

Królewskie na dłużej z Legią!

Od 2004 roku Królewskie towarzyszy Legii Warszawa, wspierając klub w rozwoju sportowym i instytucjonalnym oraz oferując swoje produkty jego kibicom. W trakcie prawie dwóch dekad współpracy Legia została najbardziej utytułowanym polskim klubem i sześciokrotnie wystąpiła w fazie grupowej europejskich pucharów.

Marka Królewskie jest ulokowana na koszulkach piłkarzy oraz nośnikach marketingowych stadionu, trwale wpisując się w bieżącą działalność 16-krotnego mistrza Polski. Obaj partnerzy promują swoje sukcesy m.in. specjalnymi edycjami opakowań. Klubowe gadżety i koszulki są rokrocznie nagrodami w aktywacjach marki.

Królewskie to marka z warszawskimi korzeniami, dlatego sponsoring warszawskiej drużyny naturalnie jest wpisany w jej strategię – mówi Marcin Filipiak, dyrektor ds. marketingu marek regionalnych w Grupie Żywiec. – Nasza współpraca z Legią jest przykładem partnerstwa, które obydwu stronom przynosi korzyści Królewskie jest bliżej swojego konsumenta, a Klub zaś uzyskuje wsparcie stabilnego sponsora – dodaje Filipiak.

Współpraca Legii Warszawa z marką Królewskie będzie dalej rozwijana z założeniem wyjątkowych propozycji dla kibiców. Prawie 20-letnie partnerstwo jest jednym z najdłuższych w polskim sporcie i jednocześnie stanowi przykład biznesowego połączenia różnych segmentów rynku z udziałem zaangażowanej, lokalnej społeczności. Cieszymy się, że najważniejsi partnerzy biznesowi klubu są zainteresowani kontynuacją współpracy i w ich modelu biznesowym Legia Warszawa zajmuje istotną pozycję – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów i mieszkańców stolicy. Wraz z nową umową rozszerzony zostaje również asortyment dostępny dla kibiców na stadionie o Warkę 0,0% oraz Warkę 0.0% Energy.

 

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing